کد خبر: 221248
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

این هیولای شش‌چرخ در نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت امسال که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش «اخبار خودرو»، یک شرکت اهل جمهوری چک با اضافه کردن محورسوم به‌عقب نسل قبلی شورولت  سیلورادو و ارائه یک کیت قدرت برای آن، این پیکاپ آمریکایی را به یک هیولای شش‌چرخ قدرتمند تبدیل کرده و آن‌را Bureko 6×6 نامیده است.

علاوه‌بر این، این شرکت برای سیلورادو پنل‌های بدنه سفارشی را هم تدارک دیده که به‌طور قابل‌توجهی چهره خودرو را عوض کرده است. 

ازجمله دیگر تجهیزاتی که این شرکت به سیلورادو اضافه کرده نیز می‌توان به پوشش محافظ Line-X XS-100 قسمت بار، جعبه‌ابزار و تجهیزات آفرود اشاره کرد. در زیر کاپوت Bureko 6×6 اما همان پیشرانه 6.2 لیتری V8 استاندارد سیلورادو با 420‌اسب‌بخار قدرت قرار دارد ولی برای این موتور شش کیت قدرت مختلف ارائه‌شده که قدرت آن‌را به 600 تا 1200اسب‌بخار افزایش می‌دهد.

تمام مدل‌های این خودرو به یک گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک و سامانه شش‌چرخ محرک با گیربکس کمکی الکترونیکی و قفل اتوماتیک چرخ‌ها مجهز هستند. هر سه‌محور نیز به رینگ‌های 20اینچی با لاستیک‌های آفرود متصل شده‌اند درحالی‌که تعلیق محورعقب هم از نوع بادی است.

باوجوداینکه Bureko 6×6 خودرویی خشن و با توانایی‌های آفرود بالایی است اما در داخل از تجهیزات و امکانات لوکس و مدرنی چون سیستم صوتی Bose، دوربین دید عقب، تنظیم برقی در 8 جهت صندلی راننده با تهویه و گرم‌کن، سیستم ورود بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه‌ای و... برخوردار است.

این هیولای شش‌چرخ در نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت امسال که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، به نمایش درخواهد آمد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =