کد خبر: 221258
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
خودروهای برقی

تازه‌ترین آمارهای منتشرشده حاکی از آن است که تعداد مشتریان خودروهای برقی تا سال ۲۰۱۷، بالغ‌بر ۳میلیون‌نفر بوده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای، همچنین حفظ محیط‌زیست، خودروهای تمام‌الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند. بنابراین بسیاری از شرکت‌های خودروساز در جهان، عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ بپردازند و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر را رونمایی کنند.

براساس تحقیقات و نظرسنجی‌های صورت‌گرفته، شهروندان و مشتریان بیشتری هرروز به خودروهای برقی و الکتریکی که دوستدار محیط‌زیست و زمین هستند، جذب می‌شوند به‌گونه‌ای که آمار آنها تا سال گذشته، به بیش از ۳میلیون‌نفر در سراسر جهان رسید که بدون شک، در آینده نزدیک و هم‌زمان با معرفی و عرضه خودروهای لوکس برقی و الکتریکی توسط خودروسازان برتر جهان، این آمار رو به افزایش است.

به نظر می‌رسد شهروندان اروپایی نسبت به سایر کشورهای جهان از خودروهای برقی و الکتریکی استقبال بیشتری کرده‌اند که در این میان، شهروندان انگلیسی در مقایسه با سایر اروپایی‌ها طرفداری بیشتری از این خودروهای پاک و دوستدار محیط‌زیست کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =