کد خبر: 221259
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
وین‌فست

  شرکت خودروسازی وین فست VinFast به‌عنوان اولین خودروساز ویتنامی، موفق به گرفتن تاییدیه حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل پاریس شده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»، همان‌طور که در تصاویر شاهد هستید، محصولات «وین‌فست» یک مدل خودرو سدان و یک شاسی‌بلند خواهند بود که براساس سلیقه عموم مردم ویتنام طراحی‌شده و به مرحله تولید خواهند رسید. در ادامه مردم ویتنام فرصتی بزرگ برای تاثیرگذاری روی این شرکت خواهند داشت که موفق شده تاییدیه حضور خود را در نمایشگاه بین‌المللی پاریس 2018 دریافت کند. 

این شرکت خودروسازی حضور خود در نمایشگاه پاریس را باید مدیون استودیو طراحی «پینین‌فارینا» باشد که با همکاری یکدیگر موفق به طراحی و توسعه این دو محصول با چهره قابل‌قبول شده است. 

در طراحی ظاهری، هر دو اتومبیل اشتراک‌های فراوانی دارند و بزرگ‌ترین امضای شرکت روی این دو اتومبیل می‌تواند جلوپنجره بزرگ V شکل آنان باشد که برگرفته از حرف اول اسم شرکت یا کشور «ویتنام» است. 

علاوه‌بر این، دیگر بخش‌های طراحی اتومبیل با الگوهای پیشرفته توسعه پیدا کرده و شاهد چراغ‌های پیشانی LED در قسمت جلو و عقب هستیم که جزئیات بیشتر آن در نمایشگاه بین‌المللی پاریس 2018 به نمایش گذاشته خواهد شد.  ناگفته نماند که این دو خودرو‌ سدان و شاسی‌بلند نمونه‌های اولیه هستند و هنوز مشخصات فنی دقیقی برای آنان تعیین نشده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =