کد خبر: 221262
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
صادرات مکزیکی‌ها

با تولید دومیلیون‌و۶۱۷هزارو۳۳۰دستگاه خودرو طی هشت ماه گذشته از ابتدای سال میلادی جاری، مکزیک کماکان دومین صنعت خودرو منطقه آمریکای لاتین را در اختیار دارد.

براساس اطلاعیه منتشرشده از سوی اتحادیه خودروسازی مکزیک، در ماه اوت آمار خودروهای صادرشده از کشور مکزیک رشد قابل‌توجهی داشته است. این در حالی است که خودروسازی در این کشور با سختی بیشتری در حال پیشروی است.

به گزارش «اخبار خودرو»، مکزیکی‌ها ماه گذشته میلادی مجموعا ۳۶۹هزارو۵۴۳دستگاه خودرو تولید کرده‌اند که این رقم نسبت به ماه اوت سال ۲۰۱۷ حدود چهاردهم‌درصد رشد داشته است.

همچنین با تولید دومیلیون‌و۶۱۷هزار‌و‌۳۳۰دستگاه خودرو طی هشت ماه گذشته از ابتدای سال میلادی جاری، مکزیک کماکان دومین صنعت خودرو منطقه آمریکای لاتین را در اختیار دارد.

رقم تولید هشت ماهه نیز نسبت‌به مدت‌زمان مشابه در سال گذشته حدود یک دهم درصد رشد داشته است. این در حالی است که کمپانی نیسان از ابتدای سال ۲۰۱۸ صادرات محصولات تولید شده‌اش در مکزیک را متوقف کرده بود. بنابراین اگر نیسان را در نظر نگیریم، صادرات محصولات مکزیکی در ماه اوت امسال ۱۵.۴درصد نسبت‌به پارسال رشد داشته و رقم ۲۸۱هزارو۸۰۵دستگاه را ثبت کرده است. این درحالی است که خرید فروش خودرو در داخل بازار این کشور افت ۵.۳درصدی را ثبت کرده است، این روند به معنای خریداری فقط ۱۱۸هزارو۷۱۵ خودرو توسط مشتریان مکزیکی است.

از ماه ژانویه تا اوت مکزیکی‌ها ۹۱۳هزارو۷۲۶دستگاه خودرو خریده‌اند که این رقم نیز نسبت‌به سال قبل ۷.۸درصد کمتر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =