نیسان جوک

طبق اعلام این شرکت در کانال رسمی خود، پیش‌فروش خودروها به‌دلیل استقبال متقاضیان پایان یافته است. اما در این میان ابتکار این شرکت ایجاد یک قسمت در سایت بود...

به گزارش «اخبار خودرو»، از پنجشنبه، 15شهریورماه پیش‌فروش محصولات شرکت جهان‌نوین‌آریا آغاز شد. اطلاعیه فروش نیز از طریق سایت رسمی این شرکت به اطلاع متقاضیان خرید خودرو رسید.

شرایط فروش محصولات صرفا به‌صورت نقدی و موعد تحویل خودروها یک‌ماهه اعلام شده است. اما صرفا امکان فروش خودرو نیسان جوک و کلیه خودروهای مدل 2017 ارائه شده است.

طبق آخرین اعلامیه فروش این شرکت، نیسان جوک اسپرت 265میلیون‌تومان، نیسان جوک پلاتینیوم 202میلیون‌تومان و نیسان جوک اسکای‌پک 191میلیون‌تومان قیمت‌گذاری شده بود که در طرح فروش جدید اعلام‌شده در ماه جاری، قیمت‌ها تغییر کرده و شامل نیسان جوک اسپرت با قیمت 355‌میلیون‌تومان‌، نیسان جوک پلاتینیوم با قیمت 279میلیون‌تومان و نیسان جوک اسکای‌پک با قیمت 264‌میلیون‌تومان عرضه خواهد شد.

طبق اعلام این شرکت در کانال رسمی خود، پیش‌فروش خودروها به‌دلیل استقبال متقاضیان پایان یافته است. اما در این میان ابتکار این شرکت ایجاد یک قسمت در سایت بود که متقاضیان این خودرو می‌توانستند با پر کردن فرم مربوطه و ارائه مشخصات فردی به محض باز شدن فروش مجدد محصولات، اطلاعات کافی کسب کنند.

این اطلاع‌رسانی با پیگیری و تماس توسط شرکت جهان‌نوین‌آریا، میسر شده و به مشتری اطلاع‌رسانی لازم جهت خرید تا نهایتا 24ساعت بعد صورت می‌گیرد. شاید در ظاهر این موضوع چندان مهم به نظر نرسد. اما با نگاهی به بازار کنونی خودرو و بسته بودن شرایط فروش اغلب شرکت‌های واردکننده این اقدام احترام به حقوق مشتریان و متقاضیان خرید خودرو از این شرکت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =