کد خبر: 221278
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

پایروس پس از سوار شدن به خودرو، در را بسته و سپس استارت را فشرده است. زمانی که خودرو استارت نخورده پایروس تلاش کرده کلید را در محفظه بگذارد و استارت بزند

به گزارش «اخبار خودرو»، همه‌چیز از صبح جمعه شروع شده، زمانی‌که پایروس تصمیم گرفت با کادیلاک XLR روباز مدل سال ۲۰۰۶ خود به گردش برود و بتواند از آب‌وهوای مطبوع لذت ببرد. بنا به گزارش پدال و به نقل از واشنگتن‌پست، این فرد ابتدا تلاش داشته خودرو را روشن کرده، سپس به خانه بازگشته و لباس‌های خود را عوض کند، سوار خودرو شده و از سواری خود لذت ببرد. او همچنین موبایلش را همراه نبرده و البته به هیچ‌کسی هم درباره بیرون رفتن از خانه چیزی نگفته است.

پایروس پس از سوار شدن به خودرو، در را بسته و سپس استارت را فشرده است. زمانی که خودرو استارت نخورده پایروس تلاش کرده کلید را در محفظه بگذارد و استارت بزند اما دوباره خودرو روشن نشده است. پس‌از حدود 30دقیقه او فهمیده به خاطر گرمای داخل خودرو به مشکلی جدی‌ برخورده است.

این پیرمرد 75ساله درباره لحظات یادشده می‌گوید: «این بدترین و ترسناک‌ترین تجربه‌ای بود که می‌توانید تصور کنید. من پذیرفتم که خواهم مرد.» البته همسایه‌ها جان او را در نهایت نجات دادند و جنرال‌موتورز نیز در بیانه‌ای که راجع به این اتفاق منتشر کرده، اعلام کرد این اتفاقی طبیعی بوده و مالک باید دفترچه خودرویش را می‌خوانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =