کد خبر: 221291
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۳

مهندس ارشد کامارو با اشاره ویژه به موستانگ گفته است: «صادقانه باید گفت آن‌ها سهم ما را گرفته‌اند. با قیمت پایین مدل‌های چهارسیلندر، فروش بالایی را شاهد خواهیم بود»

به گزارش «اخبار خودرو»، همین چند سال پیش و از سال 2010 تا 2014 شورولت کامارو حاکم بلامنازع کلاس خودروهای اسپرت آمریکا بود و از نظر فروش، حرف اول را می‌زد. از آن زمان تاکنون آمار فروش کامارو افت کرده و پشت سر رقیب اصلی و دیرینه‌‌ خود یعنی فورد موستانگ قرار گرفته است.

این افت و عقب‌افتادگی مخصوصا از زمان معرفی نمونه‌‌ بازطراحی شده‌ کامارو محسوس‌تر شده است. اگرچه مقامات شورولت قبلا می‌گفتند این خودرو کاملا جذاب بوده و سوددهی خوبی دارد اما کامارو بازهم افت کرد و از نظر آمار فروش پس از موستانگ و دوج چلنجر قدیمی‌تر در رتبه‌ سوم قرار گرفت.

شورولت هم‌اکنون تلاش می‌کند آب رفته را به جوی بازگرداند و می‌خواهد روی نسخه‌های ارزان‌تر کامارو تمرکز بیشتری داشته باشد. همین‌جاست که دو رقیب این برند موفقیت عظیمی به دست آورده‌اند.

مهندس ارشد کامارو با اشاره ویژه به موستانگ گفته است: «صادقانه باید گفت آن‌ها سهم ما را گرفته‌اند. با قیمت پایین مدل‌های چهارسیلندر، فروش بالایی را شاهد خواهیم بود و استراتژی قیمت‌گذاری ما نیز باید بهبود یابد. ما برنامه‌هایی برای شاخ‌به‌شاخ شدن با رقبا و پیروزی داریم».

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =