کد خبر: 221297
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

آستون‌مارتین به‌تازگی دست روی زمینی در ولز گذاشته است که پیش‌ازاین در اختیار وزارت دفاع بوده است. این کمپانی قرار است تولید زیر برند لاگوندا را در این مکان انجام دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»، آستون‌مارتین تصاویری را از سایت آتهان خود منتشر کرده که مرکزی برای اجرای استراتژی‌های مربوط به خودروهای برقی این کمپانی خواهد بود که قرار است توسط زیربرند لاگوندا اجرایی شود. البته در کنار مدل‌های لوکس لاگوندا، آستون‌مارتین مدل رپید E را که نسخه برقی این خودرو است، در سال ۲۰۲۱ همین‌جا تولید خواهد کرد. 

طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده این سایت در سال ۲۰۱۹ افتتاح خواهد شد. هدف اصلی آستون‌مارتین رقابت با محصولات برقی رولزرویس خواهد بود. در حال حاضر این سایت وارد سومین فاز عملیاتی خود شده است و بنابراین آخرین مراحل تاسیس این کارخانه در حال انجام است.

احتمالا با معرفی نسخه تولید انبوه از کراس‌اوور DBX در سال آینده، فعالیت این سایت نیز آغاز خواهد شد. اما عرضه تولیدات برقی این سایت احتمالا از میانه‌های سال ۲۰۲۰ انجام خواهد شد.

حالا سه سوله نظامی که تا پیش‌ازاین در اختیار وزارت دفاع بریتانیا بوده، تبدیل به سایتی برای تولید خودروهای برقی شده است که به شکل بسیار مدرنی طراحی‌شده و به‌غیراز خط مونتاژ شامل دفتر مدیران، محل پذیرش و رستوران کارمندان است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =