بررسی و شناسایی راهکارهای کسب رضایت حداکثری مشتریان در فضای رکود، انتقال نظرات و سلایق مشتریان از طریق شبکه فروش، عارضه‎یابی و اولویت‎بندی مشکلات موجود و ارائه راه‌حل درخصوص مرتفع کردن مشکلات ازجمله اهداف و برنامه‎هایی است که ما در شرکت ارس‎خودرو دیزل دنبال می‎کنیم

 به گزارش «اخبار خودرو»، گردهمایی نمایندگان فروش و خدمات پس‌از فروش شرکت ارس‎خودرودیزل (آمیکو) با حضور مدیران، هیات‎مدیره و ٥٥نماینده از سراسر کشور در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این نشست که با حضور رضا تقوی، قائم‎مقام شرکت ارس‎خودرو دیزل و مدیرعامل شرکت تکا برگزار شد، در ابتدا وحید محمدی، رئیس سازمان فروش شرکت ارس‎خودرو دیزل درخصوص چالش‎های بازاریابی و توسعه فروش محصولات تولیدی این شرکت باتوجه به شرایط کنونی بازار خودرو کشور مباحثی را بیان کرد.

در ادامه این نشست، قائم‎مقام شرکت ارس‎خودرودیزل با تبیین سیاست‎ها و استراتژی‎های این شرکت درخصوص فروش محصولات تجاری ازجمله خودروهای سنگین، نیمه‎سنگین و پیکاپ، اظهار کرد: «بررسی و شناسایی راهکارهای کسب رضایت حداکثری مشتریان در فضای رکود، انتقال نظرات و سلایق مشتریان از طریق شبکه فروش، عارضه‎یابی و اولویت‎بندی مشکلات موجود و ارائه راه‌حل در خصوص مرتفع کردن مشکلات ازجمله اهداف و برنامه‎هایی است که ما در شرکت ارس‎خودرو دیزل دنبال می‎کنیم.»

تقوی افزود: «نظام جدیدی در امر فروش و خدمات پس‌از‌فروش ما طراحی شده است که اجرا شدن آن موجب رضایت و رعایت حقوق مصرف‎کننده خواهد شد.»

وی در ادامه درباره ایجاد زیرساخت مناسب نمایندگی و آموزش پرسنل خدمات پس از فروش محصولات یورو۵، با توجه به حساسیت این نوع محصول جدید و ورود آن به بازار نکاتی را مطرح کرد.

  قائم‎مقام شرکت ارس‎خودرو دیزل همچنین بیان کرد: «انتظارات و توقعات شبکه و شرکت دو طرفه است و شرکت تلاش می‎کند با رفع موانع و کمک به شبکه نمایندگی‎های ارس‎خودرو دیزل نسبت‌به ارتقای کیفیت و ارائه خدمات و برآورده ساختن انتظارات به حق مشتریان اقدام کند.

وی در پایان گفت: «چالش اصلی خودروسازان در آینده فروش محصولات است، نه تولید. زیرا قیمت تمام‎شده محصولات بالا و توان خرید پایین است.»

 در انتهای این نشست، نظرات نمایندگان از نزدیک شنیده شد تا در طراحی استراتژی‎های آینده شرکت ارس‎خودرو دیزل مورد توجه قرار گیرد. ضمنا بر لزوم کیفیت بالا در خدمات پس‌از فروش پیکاپ آسنا تاکید شد.

گفتنی است شرکت ارس‎خودرو دیزل با برند داخلی آمیکو طی سال‎های گذشته همه توانش را در تامین خودروهای سنگین، نیمه‎سنگین و پیکاپ کشور به کار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =