کد خبر: 221314
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

اس‌یووی‌های کراس‌اوور جمع‌وجور در بازار اروپا وضعیت خوبی برای خرید دارند. در این راستا جیپ با عرضه مدل چروکی توانسته است سهم کمتری از این بازار را به دست آورد.

به گزارش «اخبار خودرو»، چروکی سال آینده با ظاهر جدید، روانه بازار اروپا می‌شود و می‌تواند با اس‌یووی‌های کراس‌اوور جمع‌وجور اروپایی و ژاپنی به رقابت بپردازد. از نظر فنی نیز هیچ‌چیز کم ندارد تا مقابل رقبای خود عرض‌ اندام کند.

دوپیشرانه قدرتمند نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده‌‌اندکه قوی‌ترین آن یک موتور 6سیلندر 3.2لیتری معروف به پنتااستار است و می‌تواند 272اسب‌بخار قدرت تولید ‌کند. این پیشرانه مختص بازار روسیه، خاورمیانه و آفریقا خواهد بود. 

اما پیشرانه دیگر که مختص بازار اروپا خواهد بود، یک موتور 2.2لیتری توربوشارژ است که 195اسب‌بخار، قدرت تولید می‌کند و یک موتور 4سیلندر 16سوپاپ 2لیتری توربوشارژ پاشش سوخت مستقیم توسعه یافته است که 270اسب‌بخار، نیرو ارائه می‌دهد.

پیشرانه‌های چروکی دارای دو گیربکس شش‌سرعته دستی و 9سرعته اتوماتیک هستند، از نظر تجهیزات الکترونیکی نیز چروکی دارای جدیدترین آپشن‌های صنعت خودرو است که می‌تواند مشتریان جیپ را راضی نگه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =