کد خبر: 221317
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

مرسدس‌بنز قصد دارد تا قبل از پایان یافتن سال ۲۰۱۸ و شروع عرضه نسخه‌های A45 از نسل جدید A کلاس، نسخه‌های ابتدایی از سری تقویت‌شده این کلاس را معرفی کرده و احتمالا سفارش‌گیری برای آن را آغاز کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، سه هفته دیگر که نمایشگاه پاریس آغاز به‌کار خواهد کرد، نسل جدید A35  رونمایی خواهد شد و برای تایید این خبر خود کمپانی مرسدس‌بنز تصوری از نمای جلو این خودرو منتشر کرده که البته هیچ ایده‌ای برای تغییرات ظاهری نسبت‌به نسخه عادی این خودرو نمی‌دهد.

نسخه‌های A35 با توان احتمالی ۳۰۰ اسب‌بخاری در جایگاه رقابت با فولکس‌واگن گلف R و ب‌ام‌و M140i قرار می‌گیرند که توان فنی بالا را در ازای پرداخت بهای نه‌چندان گزافی ارائه می‌کنند.

این خودرو پیش‌ازاین در پیست نوربرگ‌رینگ دیده‌شده بود و درواقع می‌توان از آن به‌عنوان ارزان‌ترین محصول سری AMG یادکرد که قیمت احتمالی آن در حدود ۳۵هزارپوند (برابر با حدود ۴۵ هزار دلار) خواهد بود.

البته A35 از همان پیشرانه A45 استفاده خواهد کرد که بوست توربوهای آن کاهش پیداکرده، اما ساختار چهار سیلندر موتور بنزینی با کد M260 حفظ خواهد شد. این موتورها خود نسخه به‌روزرسانی‌شده از موتور M270 هستند که در نسل قبلی سری A تقویت‌شده استفاده می‌شدند، اما حالا با اصلاح سرسیلندر و میل‌لنگ‌ها توان خروجی آن‌ها افزایش پیداکرده است. البته در مورد حجم سیلندرها و سوپاپ‌ها هیچ تغییری رخ نداده، اما تغییرات یادشده کافی بوده تا توان خروجی این پیشرانه تا ۲۰ درصد افزایش پیدا کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =