کد خبر: 221321
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

در آستانه مسابقات جایزه بزرگ سنگاپور، تصویری از کانسپت ماشین‌های فرمول‌یک که قرار است از سال 2021 در مسابقات شرکت داشته باشند، در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»، لیبرتی مدیا به‌عنوان کمپانی برگزارکننده مسابقات فرمول‌یک در حال مذاکره با تیم‌های فرمول‌یک و فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (فیا) برای ایجاد تغییرات در قوانین و مقررات برای سال 2021 است.

صاحبان فرمول‌یک اظهار کرده‌اند که می‌خواهند در 2021 شاهد ماشین‌هایی باشند که فرصت‌های بیشتری را برای سبقت‌گیری ایجاد کنند و رقابتی‌تر باشند و درعین‌حال عملکرد راننده عامل اصلی حرکت خودرو باشد. بااین‌حال، بحث بسیار زیادی درمورد چگونگی دستیابی به این موضوع وجود دارد.

در اوایل این هفته، براون و مدیر مسابقه‌ای پیرلی، ماریو ایزولا در یک رویداد فنی حضور داشتند که مدیر مسابقه‌ای فرمول‌یک از کانسپت خودرو فصل 2021 رونمایی کرد.

از ویژگی‌های این طرح می‌توان به چرخ‌های 18اینچی و ساده شدن شکل کلی ماشین اشاره کرد. طراحی باله‌های جلو و باله‌ انتهایی به همراه سایدپادها ساده‌تر شده‌اند. تیم‌های فراری و رنو نیز پیش‌ازاین طرح‌های مفهومی را برای فصل 2021 منتشر کرده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =