کد خبر: 221344
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
پژو207 صندوق‌دار

اواخر سال‌95 زمزمه‌های تولید نسخه سدان 207 به گوش می‌رسید تا اینکه شرکت ایران‌خودرو سال گذشته به‌صورت رسمی از نسخه سدان 207 موسوم به 207‌اس‌دی در کنار دنا پلاس معرفی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،  خودرو هاچ‌بک اقتصادی پژو موسوم به پژو 206 پس از یک‌دهه در بازار خودرویی کشورمان موفق شد. در سال‌89 شاهد خودرویی جدید بر پایه همان خودرو بودیم که بعدها در بازار با نام 207 شناخته شد. 
پژو207 در بازه تقریبا دو ساله توانست در بازار خودروهای هاچ‌بک جایگاه خاصی را برای خود به دست آورد تا اینکه پس از گذشت تقریبا 6سال شرکت ایران‌خودرو باتوجه به نیاز بازار و رقبای چینی، این خودرو خوشنام و آوازه پژو را به‌صورت سدان تولید کرد تا راهی بازار شود. 
اواخر سال‌95 زمزمه‌های تولید نسخه سدان 207 به گوش می‌رسید تا اینکه شرکت ایران‌خودرو سال گذشته به‌صورت رسمی از نسخه سدان 207 موسوم به 207‌اس‌دی در کنار دنا پلاس معرفی کرد. هرچند این خودرو سدان جدید ایران‌خودرو تفاوت چندانی از نظر ظاهری با 206 صندوق‌دار ندارد، اما سعی شده است که با قطعاتی مانند اسپویلر، اسپرت‌تر جلوه داده شود. 
بنابراین روز گذشته در یکی از بزرگراه‌های پایتخت شرکت ایران‌خودرو با تست خیابانی نسخه صندوق‌دار207با پلاک گذرموقت مهر تاییدی را بر عرضه این خودرو طی چند ماه اخیر زد. حال بازار پر تاب و تنش خودرویی این روزها باید شاهد محصول جدیدی از ایران‌خودرو بود که بازار خودروهای سدان در انتظار شیر پیر فرانسه خواهند بود.   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =