کد خبر: 221415
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

عرضه رینگ فولادی تقریبا در محصولات بیشتر خودروسازان جهان منسوخ‌شده و این رینگ‌ها تنها برای خودروهای لو آپشن (پایه) این شرکت‌ها عرضه می‌شوند.

به گزارش «اخبار خودرو»،    این روزها شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه خودروهای تولید ایران‌خودرو ازاین‌پس قرار است با رینگ معمولی (فولادی) عرضه شوند. این در حالی است که تعدادی از خودروهای این شرکت با رینگ آلومینیومی عرضه می‌شدند. 
عرضه رینگ فولادی تقریبا در محصولات بیشتر خودروسازان جهان منسوخ‌شده و این رینگ‌ها تنها برای خودروهای لو آپشن (پایه) این شرکت‌ها عرضه می‌شوند. چند سالی است که تعدادی از خودروهای تولید داخل نیز با این رینگ‌های سیاه و فاقد زیبایی خداحافظی کرده و رنگ‌های آلومینومی اسپرت جایگزین آن‌ها شده بودند. اما انگار به‌دلیل کمبود مواد اولیه، تولید رینگ‌های آلومینیومی در ایران دیگر مقرون‌به‌صرفه نیست و در تولیدات بعدی، این آپشن حذف خواهد شد. 
به‌عنوان‌مثال سمند LX که در چهار کد کلاس عرضه می‌شود، در دو کد کلاس با رینگ آلومینیومی ۱۵‌اینچی و در دو کد کلاس با رینگ‌های فولادی به‌همراه قالپاق عرضه می‌شود. 
همچنین از دو کلاس پژو‌۲۰۷ یک کد کلاس با رینگ‌های ۱۴اینچی آلومینیومی و یک کد کلاس با رینگ‌های ۱۴‌اینچی فولادی عرضه می‌شوند. براساس شایعات تایید نشده از بین خودروهایی که با رینگ فولادی عرضه خواهند شد می‌توان به دنا معمولی، پارس TU5، دانگ‌فنگ H30 کراس، ۲۰۷‌دنده‌ای، سمند توربو و سورن ELX اشاره کرد. حال باید دید که این شرکت این شایعه را تایید خواهد کرد یا خیر.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خسين IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
    0 0
    به سلامتي
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    0 0
    شایعه نیست برو توی وبسایت ش لامصبا قطعیش کردن
  • علی پور ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    0 0
    تحویل خودرو دنا معمولی ایران خودرو با رینگ فولادی در دعوت نامه 5 دی ماه 98 قطعی است. به واحد ارتباط با مشتریان مراجعه کردم، طبق معمول با پاسخ کلی "در تحریم هستیم انشاالله بعد از رفع تحریم با رینگ آلومینیومی تحویل خواهد شد" روبرو شدم. در بازار آزاد رینگ آلومینیومی موجود است؛ اختلاف قیمت تعویض هر عدد رینگ فولادی با رینگ آلومینیومی برای مصرف کننده رقمی حدود پانصدهزار تومان است؟!...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =