کد خبر: 221426
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰

بائوجن تصاویری از کراس‌اوور جدید خود را منتشر کرده است که نمای فوق‌العاده‌ای دارد. این خودرو فعلا با کد CN210S شناخته می‌شود و نام اصلی آن زمانی که در ماه دسامبر رسما در نمایشگاه خودرو گوانگژو معرفی شود اعلام خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،  این کراس‌اوور جدید چینی طراحی فوق‌العاده جذاب و زیبایی دارد که هرچند ممکن است شبیه به نسل جدید هیوندای سانتافه به نظر برسد اما این بار نباید بائوجن را به کپی‌کردن از سانتافه محکوم کرد؛ چراکه این کراس‌اوور جدید طبق زبان طراحی جدید بائوجن شکل‌گرفته که برای اولین بار با مدل 510 در سال 2016 معرفی شد؛ یعنی زمانی که هنوز نسل جدید سانتافه رونمایی نشده بود.

بائوجن CN210S

CN210S بزرگ‌ترین کراس‌اوور ساخت بائوجن محسوب می‌شود و در سبد محصولات این شرکت بالاتر از مدل 530 قرار می‌گیرد. این کراس‌اوور جدید به یک پیشرانه 1.5لیتری توربو مجهز شده که 160اسب‌بخار قدرت دارد. این نیرو توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه انتقال پیدا می‌کند.

قیمت این ماشین از حدود 120هزاریوآن (معادل 17,500دلار) آغاز می‌شود. بائوجن اعلام کرده CN210S روی پلت‌فرم کاملا جدیدی ساخته‌شده است که در آینده یک ام‌پی‌وی جدید هم روی آن ساخته خواهد شد.

این برای اولین بار است که بائوجن برای ساخت محصول خود از پلت‌فرم‌های جنرال‌موتورز یا وولینگ استفاده نکرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =