کد خبر: 221456
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

باوجوداینکه حتی شریک تجاری پژو در چین (دانگ‌فنگ) هم تا به امروز روی شاسی و پلت‌فرم محصولات پژو تغییراتی اساسی پیاده نکرده بود، این کمپانی برای بزرگ‌ترین و جدیدترین سدانش تصمیم تازه‌ای گرفته است. 

 به گزارش «اخبار خودرو»،   ظاهرا پژو هم برای هماهنگ‌شدن با بازار چین اقدام به طویل‌ترکردن محصولاتش کرده است. باوجوداینکه حتی شریک تجاری پژو در چین (دانگ‌فنگ) هم تا به امروز روی شاسی و پلت‌فرم محصولات پژو تغییراتی اساسی پیاده نکرده بود، این کمپانی برای بزرگ‌ترین و جدیدترین سدانش تصمیم تازه‌ای گرفته است. 
پژو برای این‌که ۵۰۸ در چین حضور موفقی داشته باشد، اقدام به افزایش فاصله محوری این سدان کرده است. این احتمال نیز وجود دارد که پژو این محصول را بانام ۶۰۸ در چین عرضه کند، چراکه در قسمت پشت این خودرو نیز شاهد برخی تغییرات هستیم. به‌هرروی خودرویی که نشان‌دهنده تغییرات پیش‌رو در طراحی محصولات پژو است، برای بازار چین شیشه‌های عقب بزرگ‌تر و خطوط اضافه‌ای در انتهای لچکی پشتی خودرو دارد. پژو ۶۰۸ یا 508 L یا حتی 508 II با همان پیشرانه‌های قابل‌سفارش برای ۵۰۸ معمولی و ۵۰۸ استیشن عرضه خواهد شد که دوتای آن‌ها بنزینی و چهار گزینه دیگر دیزلی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =