کد خبر: 221479
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
جک جی‌۴

سدان سایزکوچک کمپانی JAC با کد J4 خودرویی است که هنوز به بازار نیامده با پیش‌فروش توسط کرمان‌موتور توانست گوی سبقت را از دیگر رقبا خود برباید و جایگزینی برای خودروهای تولیدی خودروسازان رقیب شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،  سدان سایز‌کوچک کمپانی JAC با کد J4 خودرویی است که هنوز به بازار نیامده با پیش‌فروش توسط کرمان‌موتور توانست گوی سبقت را از دیگر رقبا خود برباید و جایگزینی برای خودروهای تولیدی خودروسازان رقیب شود. جک جی ۴ با موتور ۱۵۰۰سی‌سی خود و توان تولید ۱۰۳ اسب‌بخار، قدرت با قیمت 69میلیون و 900هزار‌تومان در اولین مرحله پیش‌فروش خود به‌صورت قطعی به خریداران فروخته شد و بعد از آن در دومین مرحله پیش‌فروش، کرمان‌موتور برای ثبت‌نام آن پیش‌پرداخت ۵۰میلیون‌تومانی در نظر گرفت. 
حالا این خودرو در سایت‌های درج آگهی رایگان خودرو قیمتی حدود ۱۲۵میلیون‌تومان برای تحویل مهرماه را به خود می‌بیند. با این حساب می‌توان آن را جزو معدود خودروهای بازار داخل دانست که هنوز پا به خیابان‌ها نگذاشته اما سود ۹۰‌درصدی را برای خریداران به همراه دارد.  این خودرو با پا گذاشتن به خیابان‌ها می‌تواند تا ۱۰۰‌درصد سود را کسب کند. کیفیت، آپشن‌های مناسب و خدمات، همگی باعث شده‌اند جی‌۴ به‌عنوان یک خودرو موفق شناخته شود. بی‌شک کرمان‌موتور نیز با یک برنامه‌ریزی صحیح می‌تواند تولید این خودرو را افزایش دهد و شرایط را برای ورود بهتر این خودرو به بازار مهیا کند.  باید دید این شرکت چه برنامه‌ای برای تولید این محصول پرمخاطب دارد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیومرث IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
    4 0
    البته این مختص آب و هوای ایران است که در آن ملت ما پولشان را به پای هر چهارچرخه ندیده و نشناخته میریزند.
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
    1 0
    فقط دلالان خرید میکنند اگر واقعا مسئولین ادعای مسلمانی میکنند باید قانونی برای یکسان سازی قیمت خودرو ها با قیمت جهانی را عملی کنند اونوقت ببینید دلال ها برای خریدهجوم میارند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =