کد خبر: 221643
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
داتیس‌خودرو

داتیس خودرو با فرارسیدن فصل پاییز، طرح ویژه بازدید خود را آغاز کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،  در این طرح که شامل خودروهای ولوو، هیبرید و همچنین خودروهای اروپایی و آسیایی می‌شود، انواع بازدیدهای فنی ازجمله عیب‌یابی، تعمیر و تعویض قطعات، به‌روزرسانی سیستم‌های کامپیوتری خودروها و خدمات شست‌وشو با مواد نانو با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌شود. علاوه‌براین، خدمات VIP نیز به مشتریان ویژه و دارندگان خودروهای ولوو ارائه می‌شود. در طرح ویژه بازدید پاییزی پس از بررسی خطاهای احتمالی با دستگاه عیب‌یاب آنلاین، بازدیدهای ویژه توسط تکنسین‌های مجرب تعمیرگاه مرکزی داتیس‌خودرو انجام می‌شود. تعمیرگاه مرکزی این شرکت در فضایی به وسعت ۳‌هزارمترمربع و در دو سالن مجهز به دستگاه‌های معاینه و تعمیر تخصصی، خدمات پیشرفته صافکاری و نقاشی لابراتوار تخصصی رنگ گلازوریت، با دارا بودن بالاترین استاندارد جهانی و همچنین دستگاه‌های پیشرفته جوش نقطه‌زن و جوش CO2، خدمات در بالاترین سطح کیفی به مشتریان را ارائه می‌دهد. داتیس‌خودرو دارنده اولین و مجهزترین تعمیرگاه خودروهای هیبرید در کشور است. این طرح پاییزی تا پایان آذرماه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دارکوب DE ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
    1 0
    با سلام ، من از مشتریان شرکت داتیس خودرو هستم که تابستان سال ۹۶ نسبت به پیش خرید یک دستگاه ولوو اقدام کردم ، متاسفانه قرارداد یکطرفه به نفع شرکت است ،در خصوص تحویل خورو پاسخگو نیستند و فقط می گویند باید صبر کنی ، کارمندان و مسولان این شرکت دارای صداقت گفتار و رفتار و حسن نیت نیستند،با پول و سود مشتریان اقدام به برگزاری سمینار و همایش می کنند و کمپین دوستداران محیط زیست برگزار می کنند ،همه این کارها برای کسب محبوبیت است ، حال اینکه در موقع انعقاد قرارداد با چرب زبانی و وعده های دروعین و مزورانه برخورد می کنند،اصلا جواب مناسبی نمی دهند ، در مقابل اعتراص ابنجانب برایم از کلانتری و۱۱۰ پاسبان اوردند و تهدیدم کردند،بعد از این مدت طولانی با استهزا می گویند قرارداد شما فرست مازور است و می توانی پولت را بعد از مدتی دریافت کنی و یا صبر کنی خودرو ات را به قیمت روز تحویل بگیری، درصورتی که به من قول داده بودند گه خوورو را حتما به من با قیمت مناسب و قیمن قرارداد تحویل می دهند،هیچ کس در این مملکت ادم خوبی نیست
  • هم وطن DE ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
    1 0
    داتیس خودرو بجای اینکه سمینار و همایش و فعالیت محیط زیستی برگزار کند ، به تعهدات خود در تحویل خودروها به قیمت قرارداد اقدام کند .
  • همشهری DE ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
    1 0
    با سلام ، لطفا مسولان داتیس خودرو در خصوص تحویل خودروهای ولوو اطلاع رسانی کنند ، معلوم نیست کجا هستند،هنوز به تعهدات قبلی خود عمل نکرده اند و نسبت به تاسیس چندین و چند شرکت از دوچرخه و خودرو تا کشاورزی و طب .... ببنینید چه مملکتی است،داتیس یک شرکت با مسولیت محدود است ، یعنی با۱۵۰هزار تومان شرکت تاسیس می شود و در صورت ورشکستگی مسولیت در مقابل مشتریان و بستانکاران محدود خواهد بود .امیدوارم مسولان این شرکت که همگی با هم برادر و خواهر دینی و حقیقی هستند،متواری نشده باشند و یا کلاه مشتریان را مثل ثامن سکه برندارند.باید ممنوع الخروج شوند تا تکلیف مشتریان مشخص شود، متاسفانه انگار حمایت اهالی قدرت را نیز جلب کرده اند که کسی جواب مشتری را نمی دهد . لطفا مشتریانتان را برنید با پنجه بوکس و زنجیر و ....
  • شهروند IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    1 0
    با سلام، پس از این همه بدقولی ، داتیس خودرو چه زمانی ولووی مرا تحویل می دهد. اخه عقل هم خوب چیزیه، کدام شرکتی در ابتدا ۲ تعمیرگاه د شرق تهران افتتاح می کند، ایا بهتر نبود تعمیرگاه خود را در شمال و در منطقه ای بدور از طرح ترافیک و با دسترسی بهتر تاسیس و راه اندازی می شد .
  • هم وطن IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    1 0
    با سلام ، پس کی خودروهای ولووی پیش فروش شده را تحویل می دهند؟؟؟؟؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =