کد خبر: 221720
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷
نیسان

ماکسیما تقریبا یک دهه است که در خیابان‌های ایران می‌تازاند و هنوز که هنوز است از بهترین‌هاست. قیمت خرید ماکسیما برخلاف آپشن‌های بی‌نظیرش، آنچنان بالا نیست

نام نیسان در کشور ما با وانت‌هایی آبی‌رنگ و غول پیکر که بی‌محابا جاده‌ها را می‌پیمایند، گره خورده است. اما واقعیت چیز دیگریست. گروه خودروسازی نیسان برندی است که در کشور ما و در میان طبقات مختلف اجتماع طرفداران زیادی دارد.

گمان می‌کنید اگرعبارت خرید نیسان کارکرده را در سایتی مانند دیوار که مرجع خرید و فروش دست دوم است جست‌وجو کنید، تنها با نیسان آبی روبرو خواهید شد؟ خیر! ماکسیما، مورانو، قشقایی، جوک اسپرت و ... گزینه‌هایی است که در سایت دیوار جهت فروش آگهی شده‌اند. به نظر شما ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروهای کمپانی نیسان در بازار ایران کدام است؟

نیسان پیکاپ دوکابین

به نظر می‌رسد نیسان پیکاپ ارزان‌ترین خودروی گروه نیسان در بازار ایران باشد. در سایت دیوار و در قسمت خرید نیسان کارکرده، این خودرو آنقدر آگهی به خود اختصاص داده است که نمی‌توان رقم دقیقی از تعداد آن‌ گفت. با این حال در این سایت پیکاپ دو کابین مدل سال 1386 با 250 هزار کیلومتر کارکرد، 68 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در آگهی دیگری نیسان پیکاپ دوکابین مدل سال 1387 وبه ادعای صاحب آن آفرود نرفته، مجهز به سیستم صوتی سونی، دزدگیر تصویری و بیمه تا یک سال، 80 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

نیسان رونیز

خودروی خوش‌بر و روی نیسان، یعنی رونیز، در کمال ناباوری جزو دومین خودروی ارزان‌ قیمت این کمپانی در ایران است. در سایت دیوار رونیز مدل 1382 با 180 هزار کیلومتر کارکرد به قیمت 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین نیسان رونیز تولید سال 1384 با 225 هزار کیلومتر کارکرد، 120 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. البته در میان آگهی‌های خرید نیسان کارکرده در سایت دیوار، می‌توان مواردی پیدا کرد که به دلیل شرایط خاص و فورس ماژور فروشنده، زیر قیمت بازار به فروش برسد. مثلا در این سایت رونیز مدل سال 1385، آفرود نرفته، 15 سال تخفیف بیمه و مجهز به تجهیزاتی از قبیل ضبط بلوتوث‌دار وتصویری، موتور تعویض شده و سالم، بیمه بدنه تا دو سال و دزدگیر پایونر، 90 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. فروشنده در آگهی ذکر کرده:« به دلیل مهاجرت بسیار کمتر از قیمت واقعی به فروش می‌رسد.»

نیسان ماکسیما

ماکسیما تقریبا یک دهه است که در خیابان‌های ایران می‌تازاند و هنوز که هنوز است از بهترین‌هاست. قیمت خرید ماکسیما برخلاف آپشن‌های بی‌نظیرش، آنچنان بالا نیست. در سایت دیوار ماکسیما مدل 1384 با 120 هزار کیلومتر کارکرد 95 میلیون تومان آگهی شده است. در مورد دیگری ماکسیماتولید سال 1389 با مانیتور و دوربین عقب، 180 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

نیسان قشقایی

نیسان قشقایی را ممکن است فقط نیسان‌سواران بشناسند؛ شاسی بلند خوش‌چهره گروه نیسان. در دیوار نیسان قشقایی با قیمت‌هایی حدود 130 تا 200 میلیون تومان آگهی شده است. مثلا قشقایی 2011 به رنگ آبی صدفی، با تجهیزاتی از قبیل گرمکن صندلی، سنسور نور و باران، فول ایربگ و ... 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

نیسان تینا و نیسان مورانو

تینا و مورانو، دو خودروی محبوب نیسان هستند که تقریبا قیمت یکسانی دارند. در سایت دیوار تینا مدل 1391 با 84 هزار کیلومتر کارکرد، 258 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین در این سایت، مورانو مدل 1389، سفارش آمریکا و با 100 هزار کیلومتر کارکرد 260 میلیون تومان آگهی شده است. البته نکته جالب این است که آگهی‌های فروش مورانو از نیسان تینا در سایت دیوار بیشتر است.

نیسان جوک، جوک اسپرت و ایکس تریل

حالا به گران‌ترین خودروهای کمپانی نیسان در ایران می‌رسیم. این سه مدل خودرو، همزمان نیز در رده زیباترین ماشین‌های نیسان قرار دارند. در سایت دیوار نیسان جوک پلاتینیوم 2017 با سه هزار و 300 کیلومتر کارکرد، 320 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین ایکس تریل 2016 در بین چندین آگهی خرید نیسان کارکرده سایت دیوار، 450 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =