کد خبر: 221750
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
x22

ابتدا برای خرید خودرو دو پارامتر اصلی یعنی برندی که با مشکل تامین قطعه مواجه نشود و خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه می‌دهد، جزو اولویت‌های اصلی خرید قرار دهید.

 به گزارش «اخبار خودرو»،باتوجه به شرایط فعلی بازار و نوسان نرخ ارز، خرید خودرو کمی دشوار شده است. انتخاب خودرو در سگمنت‌های متعدد نیز سخت‌تر شده است، اما در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی، تنها خودرویی که برای خرید مناسب به نظر می‌رسد، از نظر هزینه نگهداری مقرون به‌صرفه است و از همه مهم‌‎تر تامین قطعات آن در سراسر کشور با مشکل مواجه نشود، بهترین گزینه به حساب می‌آید. ابتدا برای خرید خودرو دو پارامتر اصلی یعنی برندی که با مشکل تامین قطعه مواجه نشود و خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه می‌دهد، جزو اولویت‌های اصلی خرید قرار دهید. بنابراین معقولانه به نظر می‌رسد، خودرویی کم‌کارکرد یا صفرکیلومتر را در ارجحیت قرار دهید. شاید در بازه قیمتی که در نظر دارید، خودرو صفرکیلومتر وجود نداشته باشد، در این‌صورت باید ‌دنبال خودرو دست‌دوم کم‌کارکرد باشید. در بازار خودروهای دست‌دوم یا به‌اصطلاح بازار آزاد، به‌دلیل عدم کنترل قیمت‌ها و وجود دلالان سودجو، شاهد نوسان و صعود قیمت‌ها هستیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود در رده قیمتی 80میلیون‌تومان ابتدا خودروهای دست‌دوم مونتاژ داخلی را در اولویت خرید قرار دهید. برای مثال خودروهایی مانند دنا مدل‌97، برلیانس H320 مدل 94 و رنو تندر90 E2 مدل 96 یکی از بهترین‌های این بازه قیمتی هستند. علاوه‌بر خدمات پس از فروش، تامین قطعات این خودروها با مشکل مواجه نخواهد شد، زیرا قطعات این خودروها تا حدی داخلی‌سازی شده و باتوجه به تحریم‌ها و عدم واردات قطعات، خودروهای مونتاژ داخلی بسیار مناسب هستند. همچنین توجه داشته باشید از نظر فنی این دسته از خودروها دارای عیب‌های جزئی نیستند. نباید فراموش کرد که در خرید خودرو باید به کارکرد کم و استهلاک پایین موتور و تعمیر آسان توجه داشته باشید. بنابراین محصولات مونتاژ داخل یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.
 اما به دومین پارامتر خرید خودرو می‌رسیم که منظور همان خرید خودروهای صفرکیلومتر است. از آنجایی‌که کمپانی‌های خودروساز داخلی، در حال حاضر محصولات خود را به‌صورت نقدی نمی‌فروشند، بنابراین دیگر امکان خرید مستقیم از سازنده نیست. اما جالب است بدانید که برخی از برندها مانند مدیران‌خودرو محصولات خود را به‌صورت پیش‌فروش در سایت مربوطه به فروش می‌رساند. به عنوان مثال در بازه 80میلیون‌تومان در حال حاضر بهترین گزینه برای خرید مدل X22 است. این خودرو کراس علاوه‌بر ظاهر زیبا و جوان‌پسند می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند. همچنین باید توجه داشت که نمایندگی مربوطه این خودرو از نظر تامین قطعات مشکلی نخواهد داشت و مشتریان خود را در این زمینه راضی نگه داشته است. X22 خودرویی است که به آپشن‌های کاربردی مجهز شده و علاوه‌بر آپشن مشخصات فنی متناسب با استایل خود را به مشتریان ارائه می‌دهد. در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی بازار نوسان‌دار خودرو، تنها گزینه‌ای که می‌توان به‌صورت مستقیم از سازنده خریداری کرد، X22 بوده و اگر خودرو دست‌دوم مدنظر دارید، محصولات مونتاژ داخلی بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای خرید خواهد بود. 

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • a IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
    7 1
    تبلیغ برای فروش!!!!!!
    • سپهر IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      1 0
      باباقیمت این خودرو115 میلیون تومان هست نه80میلیون.کجای کارید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =