نمایشگاه خودرو شیراز

آبان‌ماه امسال سومین نمایشگاه خودرو تهران برگزار خواهد شد؛ نمایشگاهی که بعد از ‌وقفه بیش از یک‌دهه‌ای، با تلاش تیم اجرایی یک شرکت خصوصی در سه سال پیش دوباره برپا شد.

 به گزارش «اخبار خودرو»، آبان‌ماه امسال سومین نمایشگاه خودرو تهران برگزار خواهد شد؛ نمایشگاهی که بعد از ‌وقفه بیش از یک‌دهه‌ای، با تلاش تیم اجرایی یک شرکت خصوصی در سه سال پیش دوباره برپا شد. در اولین دوره نمایشگاه خودرو تهران در سال ١٣٩٥، این نمایشگاه در حد استانداردهای بین‌المللی در سطح خاورمیانه برگزار شد و شاهد حضور پرشور شرکت‌های واردکننده خودرو، همچنین خودروسازان و اولین نمایشگاه ایران کلاسیکا بودیم. 
در دومین دوره برپایی یعنی سال ١٣٩٦، برگزاری این نمایشگاه با بسته‌بودن ثبت‌سفارش خودروهای وارداتی مصادف شد که حضور نصف‌ونیمه واردکنندگان خودرو را در پی داشت. در مقابل خودروسازان داخلی و چینی‌ها حضور پررنگی در این نمایشگاه داشتند. همچنین دومین نمایشگاه ایران‌کلاسیکا در سطح بسیار بالاتری برگزار شد. اما سومین دوره این نمایشگاه در سال جاری درحالی در آبان‌ماه برگزار خواهد شد که احتمالا شاهد حضور واردکنندگان خودرو نخواهیم بود، زیرا ممنوعیت واردات خودرو از تیرماه سال جاری باعث شده است اکثر شرکت‌های واردکننده خودرو به تعطیلی کشیده شوند. قطعا در نمایشگاه سوم شاهد حضور بسیار پرشورتر و قدرتمند خودروسازان چینی خواهیم بود. البته شاید حضور خودروسازان بزرگ دولتی در این نمایشگاه کمرنگ شود زیرا برنامه‌های اولیه مشترک آنها با خودروسازان فرانسوی به‌دلیل تحریم‌ها معلق شده است. همچنین امیدواریم بخش‌های جانبی نمایشگاه با کیفیت قبلی همراه باشد. به هر حال می‌توان گفت نمایشگاه سوم تهران، به کام چینی‌ها خواهد بود و شرکت‌های چینی، شعبه‌ای از نمایشگاه بیجینگ را در تهران برگزار خواهند کرد. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دارکوب FR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
    0 0
    چرا اینقدر به خودرو سازان چینی بها می دهند،مگر شعار انقلاب این نبود که ، نه شرقی و نه عربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =