محمدرضا سروش

مراسم معارفه مدیرعامل جدید و تکریم مدیرعامل سابق سایپا با حضور معاونان وزیر صنعت ، معدن و تجارت و برخی از مدیران ارشد صنعت خودرو در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد .

به گزارش «اخبار خودرو»، محمدرضا سروش در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا ، تمرکز بر بنگاهداری حرفه ای را ضامن پویایی اقتصاد و ایجاد تولید بهره ور برشمرد و اظهار امیدواری کرد این شرایط در سایپا بیش از پیش فراهم آید.

مدیرعامل سابق گروه خودروسازی سایپا نیز در این مراسم با بیان این که هرآمدنی رفتنی دارد، گفت: صنعت خودرو در ۲۰ سال گذشته به عنوان یک صنعت پیشرو بوده و پیچ و خم های زیادی را طی کرده است.

محسن قاسم جهرودی، با تقدیر از زحمات همکاران خود در گروه خودروسازی سایپا گفت: به تولید در شرایط فعلی مانند نوعی عبادت می اندیشم و اشتغال ناشی از تولید را باقیات صالحات و آورده اصلی فعالان عرصه صنعت برشمرد .

سروش دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشکده فنی دانشگاه تهران در مقطع لیسانس، مهندسی صنایع (مدیریت سیستم ها و بهره وری) از دانشگاه صنعتی شریف فوق لیسانس و مدیریت مالی و استراتژیک (DBA) در مقطع دکترا است.

وی از سال 90 تا 94، مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه بهمن، 76 تا 86 مدیرعامل گروه بهمن و 74 تا 76 معاون توسعه ساخت داخل گروه بهمن بوده است.

سروش همچنین عضو هیات مدیره انجمن خودروسازان ایران، عضو انتخابی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و تهران، نائب رئیس کانون کارفرمایان ایران و عضو هیات مدیره شرکت های متعدد بورسی بوده است.

مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا در سال 94 به عنوان مدیر برتر جهادی انتخاب شد و در پرونده کاری خود دو دوره مدیرعاملی هلدینگ بهمن، نائب رییس بورس کالا و عضویت در هیات مدیره شرکت های بزرگی در سطح ملی را نیز داشته است.

محمدرضا سروش پیش از این رییس هیات مدیره شرکت لوله و ماشین سازی ایران بود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اصغر US ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    4 2
    به نظر میاد قیمت محصولات سایپا خیلی بالا بره چون مدیرعامل جدید هنوز نیومده این حرفو زده : مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا گفت: بنگاه اقتصادی یک بنگاه خیریه نیست و نمی توان محصولی تولید کرد و آن را زیر قیمت تمام شده به فروش رساند.
  • صبوحي IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    8 1
    سروش جز مديران توانمند و باسواد اين صنعت هستش خداروشكر بعد از مدت ها سايپا دست يه انسان لايق افتاد
  • مسعود US ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    1 1
    خدارو شکر که جهرودی..... فقط یه سایپایی میتونه بفهمه این حرف یعنی چی
    • آرش شهمیری IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
      1 1
      جهرودی یه مرد به تمام بود.فقط یه پیمان کار میتونه بفهمه.فهمیدی؟
  • رضا IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    0 1
    مهندس جهرودی یه مردبه تمام معنابود. خداپدرومادرش روبیامرزه.انشالله خداوندبه خودش وخانوادش سلامتی بده.چشم دشمناش کوربشه الهی.هیچوقت زحماتی رو که کشیده فراموش نمیکنم درودبرمهندس جهرودی عزیز
  • آرش شهمیری IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    0 1
    امیدوارم ایشون هم یکی مثل اون مرد باشه
  • دارکوب FR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    0 0
    چقدر این حرف های خوانندگان سطحی است ، به عمل کار براید ، به سخندانی نیست.
  • مجید IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    0 1
    بنظر من مصرف کننده ایشان مدیری عاملی بود که حداقل نمایندگی های سایپا رو مجبور به انجام امور تعهداتشان در دوره گارانتی کرده بود امید است همین راه ادامه یابد و هم تولید و هم خدمات بعد از فروش واقعا در حد عالی ادامه یابد
  • ۴۹۶۹۷۰۰۹۲۳ GB ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    0 0
    باسلام...من ۳ماهه منتظر تحویل خودرو ساینا هستم.....مدیرعامل که نتونسته مشکل تحویل خودروهارو حل کنه.
  • # IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    0 0
    امیدوارم سایپا و ..... من که ازشون نمیگذرم ایشالا در سایپا تخته شه و به خاک سیاه بشینه امروز که قیمتارو اعلام کردن همش نفرینشون می کنم تا آخر عمر لعنتشون میکنم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =