کد خبر: 221848
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
نیسان جوک اسپرت

چندی پیش شرکت جهان‌نوین‌آریا نماینده رسمی نیسان در ایران، بخشنامه فروش تعداد محدودی نیسان جوک اسپرت و پلاتینیوم را اعلام کرد.

  به گزارش «اخبار خودرو»، در حال حاضر این شرکت موفق شده است مجوز ترخیص تعدادی از خودروهای نیسان جوک با دو تیپ اسپرت و اسکای‌پک را که پیش‌ازاین وارد کشور کرده بود، از گمرک اخذ کند. حال باتوجه به تصویر ارسالی از سوی یکی از خبرنگاران «دنیای‌خودرو» در یک جاده‌ برون شهری مشخص شده که این خودروها از گمرک ترخیص شده‌اند و جهت تحویل به مشتریان به‌سوی نمایندگی‌های این شرکت بارگیری و ارسال خواهند شد. گفتنی است فروش این تعداد محدود نیسان جوک به‌وسیله تکمیل فرم درخواستی انجام ‌شده است که چندی پیش روی وب‌سایت رسمی شرکت جهان‌نوین‌آریا بارگیری شده بود. این اقدام جهان‌نوین آریا در راستای مشتری‌مداری، حفظ عدالت و رعایت حقوق مشتریان انجام گرفته است. همچنین این شرکت در اطلاعیه‌ای جدید به تمام‌ دارندگان خودروهای نیسان اعلام کرد به‌دلیل تحریم‌های صورت‌گرفته از قطعات مصرفی داخلی برای خودروهای خود استفاده می‌کند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mohamad DE ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    1 0
    آیا خودروها در گمرک بوده یا در انبار خود شرکت بوده است؟
  • DE ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    2 0
    من طبق طرح جهان نوین خودرو یکدستگاه جوک اسپرت با شرط عدم فروش به مدت یکسال از این شرکت خریدم که با بیمه بدنه حدود ۳۶۳ میلیون تومان برایم تمام شد متن خبر طوری تنظیم شده که مخاطب فکر میکنه قیمت پارسال فروخته شده واین در حالیست که خودروها سال قبل به کشور وارد شده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =