کد خبر: 221863
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

دو هفته گذشته، پراید 131 SE  با 62 هزار کیلومتر کارکرد که سال ساخت آن، 1395 عنوان شده، به قیمت 31 میلیون تومان در سایت دیوار آگهی شده است.

در هفته‌های گذشته با افت قیمت برخی کالاهای اساسی روبرو بودیم. حتی در برخی خبرها می‌شنیدیم پراید 11 میلیون کاهش قیمت داشت، برخی نمایشگاه‌های خودرو پرایدهای پنهانی خود را به معرض فروش گذاشتند، قیمت پراید به کمتر از 33 میلیون تومان رسید و ... اما همه این اخبار در مورد مدل صفرکیلومتر این پرایدها بود.

 اما آیا خرید پراید صندوق دار دست دوم نیز در روزهای اخیر ارزان‌تر شد؟ برای پاسخ این پرسش به سایت دیوار رجوع کردیم و به مقایسه قیمت‌های خرید پراید صندوق دار دست دوم که اخیرا در معرض فروش قرار گرفته‌اند، با مدل‌هایی که حدود دو هفته پیش آگهی شده‌اند، پرداختیم. در ادامه بخوانید:

پیش از هر چیز هنگام خرید خودروی کارکرده باید از چند و چون قضیه باخبر شوید، به نوعی سیر تا پیاز آن را بدانید. سال ساخت، میزان کارکرد، آپشن‌های اضافه شده بر وسیله نقلیه، خط و خش، تصادقی بودن و ... را مورد بررسی قرار دهید. در وبلاگ سایت دیوار چند مطلب برای خریداران خودروهای کارکرده وجود دارد که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست. حالا به موضوع اصلی می‌رسیم: بررسی جدیدترین قیمت پراید.

دو هفته گذشته، پراید 131 SE  با 62 هزار کیلومتر کارکرد که سال ساخت آن، 1395 عنوان شده، به قیمت 31 میلیون تومان در سایت دیوار آگهی شده است. طبق گفته‌های فروشنده این خودرو از نظر فنی کاملا سالم و بی‌رنگ است. در ضمن باتری و جلوبندی آن نو و تسمه تایم به تازگی تعویض شده است. نکته قابل توجه اینکه این خودرو ضبط پایونیر به قیمت یک میلیون تومان دارد.

در آگهی دیگری پراید صندوق دار مدل 1396 با 35 هزار کیلومتر کارکرد، به قیمت 35 میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته در یک مورد، پراید 132 بی‌رنگ مدل 1396 با 50 هزار کیلومتر کارکرد به همراه یک سال بیمه شخص ثالث و سه ماه بیمه بدنه 32 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین پراید 131 دوگانه سوز شرکتی، مدل 1394، دارای دزدگیر، کف پوش، روکش صندلی با 74 هزار کیلومتر کارکرد 32 میلیون تومان آگهی شده است. اگر بخواهیم به بررسی قیمت خرید پراید صندوق دار دست دوم قدیمی‌تر بپردازیم، باید به 141 سفید آگهی شده در سایت دیوار با مدل سال 1388 به همراه فرمان هیدرولیک و سیستم صوتی پایونیر، به قیمت 24 میلیون تومان اشاره کنیم.

به نظر شما در سایت دیوار خبر کاهش قیمت خرید پراید صندوق دار دست دوم در هفته گذشته ملموس بود؟

حالا در این سایت یک دستگاه پراید صندوق دار نوک مدادی، با 170 هزار کیلومتر کارکرد و تولید سال 1389، تنها به قیمت 19 میلیون تومان به فروش می‌رسد! این در حالی است که طبق بررسی‌های انجام شده، مدل 88 همین پراید دو هفته گذشته 24 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود. همچنین خرید پراید صندوق دار دست دوم مدل 1396 با 13 هزار کیلومتر کارکرد، بدون خط و خش و دارای روکش صندلی و دزدگیر، 30 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است؛ یعنی حدود یک میلیون و 500 هزار تومان بیشتر از نمونه آگهی شده در دو هفته گذشته.

البته اگر به دنبال خرید پراید صندوق دار دست دوم در مدل‌های جدیدتر اما به قیمتی کمتر هستید، در سایت دیوار یک 131 اس ای با 27 هزار کیلومتر کارکرد، بدون تصادف و تنها با عقب‌خوردگی گلگیر 29 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =