کد خبر: 221876
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
جعفری دولت آبادی

دادستان تهران در حاشیه نشست با معاونین دادسرای تهران و دادستان‌های شهرستان‌های تابعه از دستگیری مدیر شرکت ایرتویا و یکی از کارمندان گمرگ در رابطه با پرونده خودروهای وارداتی خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»، عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در حاشیه نشست با معاونان دادسرای تهران و دادستان‌های شهرستان‌های تابعه اظهار کرد: به لحاظ تشکیل شعب ویژه و تراکم اقدامات صورت گرفته این جلسه نسبت به جلسه قبل کمی با فاصله زمانی رخ داد و به دلیل هماهنگی برخی سیاست‌ها، ابلاغ موارد مهم و بعضی توصیه‌ها جلسه امروز برگزار شد تا بر هماهنگی بین دادستان‌های شهرستان‌ها، پیشگیری از وقوع جرم، کمک برای رفع برخی مشکلات کشور و همکاری با پلیس تاکید شود.

جعفری دولت‌آبادی در پاسخ به سوالی در رابطه با آخرین اخبار از شرکت‌هایی که به پیش‌فروش خودرو اقدام می‌کنند، گفت: در مورد پرونده‌های وارداتی خودرو، یک پرونده از بندرعباس به دادگاه ارجاع و تکمیل تحقیقات آن به تهران اعلام شده است که ظرف چند روز گذشته در این زمینه مدیر شرکت ایرتویا و یکی از کارکنان گمرک دستگیر شده و تحقیقات پرونده در حال انجام است. 

دادستان تهران اضافه کرد: در مورد پرونده واردات خودرو که مربوط به شش هزار و اندی خودرو است نیز دو نفر دستگیر شده‌اند که تحقیقات وارد باب‌های جدیدی شده و پیشرفت خوبی داشته است و امیدواریم این پرونده زودتر به نتیجه برسد. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هم وطن IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    0 0
    پول مان را بیش از یکسال است گرفته اند ، حالا برای مشتری معترص پاسبان می اورند ، ..
  • هم وطن DE ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    0 0
    ای مسول حمایت حمایت ،داتیس پولمون رو خورده ، ماشین ایرانی می خواد تحویل بده ، یا پول با سود کم ، با پولمون حال کردن ، ته از ولوو خبریه و نه از سود پولمون
  • دارکوب DE ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    0 0
    مدیران داتیس خودرو ولووی ما رو تحویل نمی دن و بعد از مدت طولاتی میگن ماشین ایرانی بهتون می دیم ، یا سود ۱۶ درصدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =