در تفلیس هتل‌های لوکس و زنجیره‌ای چهار و پنج ستاره شعبه دارند به لیست هتل‌ها برروی وب‌سایت مقتدر سیر نگاه کنید و هتلی که دست رسی راحت به میدان لیبرتی خیابان روستا ولی دارد را انتخاب کنید

سفرهای کوتاه چند روزه پاییزی انتخاب خوبی برای عوض کردن حال و هواست. به همراه عزیزانتان برای چند روزی سفر رفتن کسب و کار را تعطیل کنید و برای تنوع در این روزها به گشت و گذار در کشورهای دیگر فکر کنید تورهای زیر را بررسی کنید.

تفریحات آبی  و شنا با تور دبی


 
تور دبی برای همه نخصوصا کسانی که با کودکان سفر می‌کنند و یا افراد مسن‌تر که ترجیح می‌دهند طول پرواز کوتاه باشد بسیار مناسب است هوا گرم است و راحت می توانید شنا کنید و قایق سواری کنید در سواحل جمیرا لم بدهید و آفتاب بگیرید.

دبی هتل‌های فوق العاده خوبی با استانداردهای بالا برای گردشگران داراست از هتل های سه ستاره دیره گرفته تا چهار ستاره‌های خیابان شیخ زائد را می توانید برای اقامت انتخاب کنید.

تورهای مختلفی به مقصد دبی در آژانس مقتدر سیر برای گردشگران برنامه ریزی شده است چند رویداد مهم امسال پاییز در دبی برگزار می شود که شامل جام ملت‌های آسیا و فستیوال ۲۰۱۸ بایو است که تورهای مختلی برای این رویدادها درنظر گرفته شده است؛ برای کسب اطلاعات دقیق به وب‌سایت آژانس مراجعه کنید  یا با کارشناسان آژانس تماس بیرید. تمامی هتل‌های پیشنهادی تور دبی دارای صبحانه مفصل و رایگان هستند و حتی مسافران به همراه ترنسفرهای آژانس مقتدر سیر به هتل می‌رسند. تورهابا پروازهای مختلف ایران ایر، ماهان و ایر عربیا برنامه‌ریزی شده اند در هر ساعتی که مختار بودید ساعت وروز پرواز را می‌توانید انتخاب کنید.

بهترین خریدها را در دبی مال و امارات مال و یا مراکز مجللی که در البرشا و دیره هستند می‌توانید انجام دهید به راحتی این مراکز خرید دیدنی و رنگارنگ یک روز کامل شما را مشغول خود می کنند. در تمامی آنها مراکز تفریحی خوبی یافت می‌شوند با خیال راحت به همراه کودکان به خرید بروید و تفریح کنید و در  رستوران‌های بین‌المللی غذا سفارش دهید.

با کارشناسان آژانس تماس بگیرید و در مورد تورهای گردشگری مختلف بپرسید و برای تجربه سفری پاییزه راحتی سفر شوید.

اقامت در هتل‌های زیبای تفلیس با تور گرجستان

 رزرو تور گرجستان و سفر در پاییز از آن کارهایی است که برای همیشه خاطره می‌شود. این کشور به قدری زیباست و طبیعت درنگارنی در اییز دارد که از هر لحظه اقامت در تفلیس لذت می‌برید.

در تفلیس هتل‌های لوکس و زنجیره‌ای چهار و پنج ستاره شعبه دارند به لیست هتل‌ها برروی وب‌سایت مقتدر سیر نگاه کنید و هتلی که دست رسی راحت به میدان لیبرتی خیابان روستا ولی دارد را انتخاب کنید؛ تمامی هتل‌های تور گرجستان برای گردشگران صبحانه مفصل گرجی و بین‌المللی نیز سرو می کنند. روزتان را با قهوه‌های خوش طعم و بیکن‌های گرجی آغاز می‌کنید.

برکه لاکپشت و موزه مردم شناسی برای کسانی که علاقه به مردم بومی دارند و طبیعت دوست هستند بسیار لذت بخش است؛ می توانید به همراه خانواده به این برکهبروید و در رستورانهای سنتی اطراف برکه غذای گرجی نوش جان کنید.

یکی از جاذبه‌های فصل سرما آبگرم‌های معدنی آن است که نه تنها برای پوست مفید هستند بلکه ساختمان های زیبایی با گنبدهای با مزه دارند.

کافه گردی درخیابان روستا ولی را از دست ندهید در این کافه‌ها شب‌ها تا دیر وقت موسیقی گرجی اجرا می‌شود و نوشیدنی‌های خوش طعم گرجی سرو می شوند.

پروازهای قشم ایر به مقصد تفلیس پرواز دارند و از فرودگاه تفلیس به همراه ترنسفرهای آژانس به هتل می‌رسید.

دیدن این کشور را به تاخیر نیاندازید بار سفر ببندید برای چند روز تجدید قوا و تجربه زندگی در میان مردم تفلیس سفر کنید.

قدم زدن برروی ماسه‌های کریستالی با تور تایلند

حدود ۷ تا ۸ روز را خالی کنید و به تایلند این گشور هیجان انگیز و پر از شگفتی سفر کنید. می‌توانید انتخاب کنید که بانکوک را به همراه جزیره‌های ساموئی، پاتایا و پوکت ببینید و یا اینکه یکی از این مقاصد را برای اقامت انتخاب کنید اما تایلند با داشتن بانکوک این شهر پر هیاهو و شب زنده دار انتخاب خوبی برای بخشی از سفر در پاییز است. هوای تایلند در این روزها حدود ۳۰ درجه است و امکان اقامتی خوب را در ساحل دریای آندمان به شما می‌دهد.

تورهای مختلف ترکیبی و تک مقصدی توسط آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریزی شده است می توانید با پرواز های ماهان وارد بانکوک شوید و یا مستقیم سفر به پاتایا و پوکت را انتخاب کنید. اطلاعات دقیق تورها را در وب‌سایت آژانس مشاهده کنید.

بانکوک شهر تفریحات هیجان انگیز پایتخت زیبایی‌های تایلند است؛ شهر معابد باشکوه و غذاهای خیابانی خوش مزه ما این کشور در کنار تمام دیدنی‌هایش به ماساژهای خوب هم معروف است؛ مراکز خوبی را می توانید در سراسر شهر ببینید البته بسیاری از هتل‌های چهار و پنج ستاره معروف دارای سالن‌های ماساژ هستند این مراکز با بهترین ماساژورهای خانم و آقا به شما خدمات می‌دهند.

در تمامی تورها گردشگران دارای ترنسفرهای رایگان فرودگاهی و همین‌طور گشت‌های شهری به همراه راهنمای فارسی زبان هستند. و حتی یک سیم کارت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد که دسترسی به اینترنت در سفر راحت‌تر باشد.

در کل خرید و خورد و خوراک در تایلند بسیار به صرفه‌ است و از اقامت در این کشور لذت می‌برید در سواحل زیبای اندمان قدم بزنید و آفتاب بگیرید برای تجربه زیباترین روزهای پاییزی امسال با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور تایلند را رزرو کنید.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =