کد خبر: 221928
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۲
نمایشگر سه بعدی جنسیس G70

صفحه‌نمایش جدید ۱۲.۳اینچی جنسیس در اصل به‌جای مجموعه جلو آمپر نصب می‌شود و با افکت‌های سه‌بعدی باعث می‌شود جذابیت رانندگی با این خودرو افزایش پیدا کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، فروش سدان میان سایز لوکس کره‌ای‌ها از ماه گذشته در ایالات‌متحده شروع‌شده و این در حالی است که به‌طور همزمان این خودرو دوساله شدن حضورش در خاک کره‌جنوبی را جشن می‌گیرد. به همین مناسبت کره‌ای‌ها آپشن خاصی را برای عرضه در بازار محلی‌شان در نظر گرفته‌اند.

آپشنی که نمایشگرهای سه‌بعدی را به درون کابین خودروها می‌آورد، آن‌هم بدون نیاز به عینک! صفحه‌نمایش جدید ۱۲.۳اینچی جنسیس در اصل به‌جای مجموعه جلو آمپر نصب می‌شود و با افکت‌های سه‌بعدی باعث می‌شود جذابیت رانندگی با این خودرو افزایش پیدا کند.

در نسخه‌های قبلی جنسیس G70 از دو قطعه منفصل LCD با ابعاد ۷اینچ برای نمایش آمپرها به راننده استفاده‌شده بود، اما این مجموعه جدید هم ابعاد بزرگ‌تری دارد و هم به‌طور یکپارچه اطلاعات را در اختیار راننده می‌گذارد.

برای سفارش این آپشن، حتما باید نسخه‌های اسپرت پرستیژ با پیشرانه ۳.۳لیتری توربوشارژ از G70 را سفارش دهید. البته با شروع توزیع این آپشن در دیگر بازارها امکان سفارش‌گذاری آن در سطح آپشن‌های پایین‌تر نیز وجود خواهد داشت.

این روزها فناوری سه‌بعدی با بی‌نیاز‌ی از حضور عینک‌ها دوباره در بسیاری از وسایل خانگی رواج یافته است و باتوجه‌به کره‌ای بودن برند جنسیس، هیچ بعید نیست که آن‌ها با یکی از تولیدکنندگان صفحه‌نمایش در کره برای تولید این آپشن مذاکره کرده باشند. البته درصورتی‌که راننده حس خوبی از افکت‌های سه‌بعدی این صفحه‌نمایش دریافت نکند، امکان خاموش کردن آن وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

آخرین اخبار