کد خبر: 221954
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

در پیش‌فروش روز گذشته حدود ۸۰۰هزار نفر متقاضی خرید محصولات ایران‌خودرو به سایت این شرکت مراجعه کرده‌اند و تا ساعت ۱ ظهر حدود ۲۰هزارو۵۰۰نفر موفق به ثبت‌نام خودروی موردنظر خود شدند. 

به گزارش «اخبار خودرو»، اهورا گلیاری، مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران‌خودرو گفت: «در پیش‌فروش روز گذشته حدود ۸۰۰هزار نفر متقاضی خرید محصولات ایران‌خودرو به سایت این شرکت مراجعه کرده‌اند و تا ساعت ۱ ظهر حدود ۲۰هزارو۵۰۰نفر موفق به ثبت‌نام خودروی موردنظر خود شدند. 
در این دوره از پیش‌فروش ایران‌خودرو، این شرکت مجوز پیش‌فروش ۲۴هزارخودرو را داشت که تا ساعت۱۲، ۲۹ مهرماه باآنکه۷۶۰‌هزار‌و۲۰۰ نفر به سایت مراجعه کرده بودند اما ۲۰هزارو۵۰۰ نفر موفق به ثبت‌نام خودرو شدند». گلیاری باتوجه به اینکه حدود ۸۰۰ هزارنفر تاکنون برای خرید محصولات ایران‌خودرو به این سایت مراجعه کرده‌اند، افزود: «درحالی‌که تنها ۲۴هزار خودرو ظرفیت این شرکت برای پیش‌فروش بود، قطعا برای بسیاری امکان ثبت‌نام وجود نداشته است. 
این موضوع باعث نارضایتی افراد می‌شود اما باید این نکته را در نظر گرفت که کل تولید خودرو در شرکت ایران‌خودرو در سال گذشته ۷۶۰هزار دستگاه نبوده و موفق نشدن خریداران در ثبت‌نام هیچ ارتباطی به شایعات بستن سایت توسط این شرکت ندارد. زمان تحویل خودروهای ثبت‌نام‌شده در این پیش‌فروش از دی‌ماه سال آینده و بعد از تحویل خودروهای پیش‌فروش‌شده در دوره‌های قبل است که به‌ترتیب و به‌نوبت ثبت‌نام ادامه خواهد یافت».

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آزاد FR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
    1 0
    ایران خودرو اول تعهدات سال گذشته ی خود را تحویل دهد سپس اقدام به پیش فروش نماید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

آخرین اخبار