کد خبر: 221976
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
غلامرضا کاوه

نمایندگی‌ها و نمایشگاه‌هایی که اقدام به پیش‌فروش مدت دار خودروهای داخلی کنند و مستنداتی مبنی بر پیش فروش توسط آنها ارائه شود، سازمان حمایت وارد عمل شده و با آنها برخورد خواهد کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،غلامرضا کاوه، سخنگوی سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان با بیان اینکه هرگونه پیش‌فروش مدت‌دار خودروهای داخلی خارج از برنامه فروش خودروسازان داخلی غیرقانونی است، گفت: «نمایندگی‌ها و نمایشگاه‌هایی که اقدام به پیش‌فروش مدت دار خودروهای داخلی کنند و مستنداتی مبنی بر پیش فروش توسط آنها ارائه شود، سازمان حمایت وارد عمل شده و با آنها برخورد خواهد کرد.» وی افزود: «فقط خودروسازان داخلی با کسب مجوز از وزارت صمت می‌توانند پیش‌فروش مدت‌دار خودروهای تولیدی و مونتاژی داشته باشند.»
 

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دارکوب IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    0 0
    اقای فشن ، شما همون .... قبلی را جمع کن ، سال قبل هم با شرکتها برخورد نکردید ، نتیجه اش اوارگی و بی ارزش شدن پول مردم شده است ، شما اگر راست می گویید ، چرا قبلا شرکتهایی مثل ... را پلمپ نکردید و با مدیر عامل و کارکنانش برخورد نکردید؟؟؟؟همه می دانند که این حرف هت شعار است و اقدام و عملی در کار نیست...مو هاتم مثل خودت قشنگه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =