کد خبر: 221980
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
ام‌وی‌ام X33

  جمعه 27 مهرماه برای سومین بار هواداران ام‌وی‌ام X33 در بزرگراه شهید بابایی تهران (شرق به غرب) و در محل پارکینگ مجتمع تفریحی یاس دور هم جمع شدند. 

به گزارش «اخبار خودرو»،ام‌وی‌ام X33 به‌عنوان باسابقه‌ترین کراس‌اوور چینی بازار ایران شناخته می‌شود و تابه‌حال سه مدل مختلف آن در بازار کشور ما عرضه‌شده است. این گردهمایی‌ها که از سوی مدیران‌خودرو برگزار می‌شود معمولا با استقبال‌های مشتریان همراه است. 
درحال‌حاضر مدل ام‌وی‌ام X33 مدل S توسط مدیران‌خودرو در بازار ایران عرضه می‌شود و در آینده باید منتظر کراس‌اوورهای جدیدتری از سوی این شرکت باشیم. موتور این خودرو از نوع 2‌لیتری است و توانایی تولید حداکثر قدرت 136اسب‌بخار و 180‌نیوتون‌متر گشتاور را دارد. جعبه‌دنده CVT نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلویی را برعهده دارد. 
از امکانات این خودرو می‌توان به صفحه‌نمایش 8 اینچی لمسی، کنترل سیستم صوتی، کروز کنترل، بلوتوث، رینگ‌های 17 اینچی، سنسور پارک و دوربین عقب و مواردی ازاین‌دست اشاره کرد. 
درهرصورت کانون هواداران ام‌وی‌ام را باید یکی از فعال‌ترین کانون‌های هواداری خودرویی کشور قلمداد کرد که برنامه‌های مدونی را اجرایی می‌کنند. به‌عنوان‌مثال برگزاری مسابقات فوتسال بین اعضای کانون هواداران در ماه‌رمضان یا سفرهایی به شمال کشور از مهم‌ترین برنامه‌های کانون هواداری است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =