کد خبر: 221981
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
امدادخودروهای رسمی

باتوجه به تماس‌های غیررسمی با مالکان خودروهای شخصی‌وعمومی با عنوان مرکز امدادخودرو و اجرای طرح صدور کارت‌هوشمند اشتراک و ارائه خدمات تعمیر خودرو و ... به آگاهی می‌رساند، این تماس‌ها بازاریابی شرکت‌های خصوصی است و اجباری برای دریافت این نوع کارت وجود ندارد.

به گزارش «اخبار خودرو»، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در خبری هشدار داد عده‌ای سودجو در تماس با صاحبان خودرو، هزینه‌هایی را برای صدور کارت‌هوشمند اشتراک امداد‌خودرو طلب می‌کنند. این سازمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «باتوجه به تماس‌های غیررسمی با مالکان خودروهای شخصی‌و‌عمومی با عنوان مرکز امدادخودرو و اجرای طرح صدور کارت‌هوشمند اشتراک و ارائه خدمات تعمیر خودرو و ... به آگاهی می‌رساند، این تماس‌ها بازاریابی شرکت‌های خصوصی است و اجباری برای دریافت این نوع کارت وجود ندارد». در این زمینه رسول رمضانی، مدیر عملیات شرکت امداد‌خودروی ایران  اظهار کرد: «رانندگان جاده که به‌دلیل بروز مشکلات فنی خودروهایشان در راه می‌مانند، برای دریافت خدمات موردنیاز و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده و کلاهبرداری احتمالی، فقط با امداد‌خودروهای رسمی تماس بگیرند. اکنون نزدیک به یک‌هزارو800 ناوگان امدادی در کشور وجود دارد که دستکم یک‌هزار‌و200 مورد آن خودروهای امداد سیار است که با در اختیار داشتن قطعات لازم خودرو، می‌توانند به ارائه خدمات تعمیراتی و تعویض قطعه در محل بپردازند».

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    4 0
    از یکی از این شرکتها تقریبا هر دو ماه یکبار به من زنگ می زنن و اصرار دارند که این مدرک لازم است و در صورت نداشتن جریمه منظور می شود و ده دروغ دیگر ، خب یکی نیست که پی گیری کنه بگه اینا شماره موبایل من رو از کجا گیر آوردن به همراه شماره دقیق پلاک و نوع ماشین رو.فروش آدرس و شماره مالکین خوردو که قاعدتا محرمانه تلقی می شود چگونه و در چه فرایندی به فروش رفته است و به کجا باید شکایت برد؟!!!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =