کد خبر: 221982
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
نمایشگاه خودرو تهران

حضور شرکت‌های واردکننده در نمایشگاه خودرو تهران می‌تواند امید به دریافت خدمات مناسب را بیش‌ازپیش در دل مشتریان زنده نگاه دارد و بی‌شک به برند سازی و اطمینان مشتریان به شرکت‌ها کمک شایانی کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، نمایشگاه خودرو تهران سال دشواری را پشت سر خواهد گذاشت، سالی که در آن بسیاری از شرکت‌های واردکننده خودرو به یک شرکت خدمات‌رسان درزمینه خدمات پس‌از‌فروش بدل شده‌اند. اما قرار نیست وضعیت واردات خودرو همیشه به شکل امروزی باقی بماند و با ازسرگیری واردات خودرو بی‌شک مردم و مشتریان، شرکت‌هایی را برای خرید خودرو مدنظر خواهند داشت که توانسته‌اند در شرایط بسته بودن ثبت‌سفارش خودرو به آنها خدمات پس‌از‌فروش مناسبی را ارائه کنند. در چنین شرایطی حضور شرکت‌های واردکننده در نمایشگاه خودرو تهران می‌تواند امید به دریافت خدمات مناسب را بیش‌ازپیش در دل مشتریان زنده نگاه دارد و بی‌شک به برندسازی و اطمینان مشتریان به شرکت‌ها کمک شایانی کند. نمایشگاه خودرو تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر آفتاب از ۲۶تا۳۰ آذرماه میزبان علاقه‌مندان به صنعت خودرو خواهد بود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دارکوب IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    0 0
    واردکنندگان و نمایندگان رسمی وقتی واردات ممنوع است و نرخ ارز و تعرفه واردات بالا رفته اند ، چه حرفی برای گفتن دارند ، شرکتی مثل ...خودرو که سال قبل نیز برای فروش تبلیع کرد و ، همان ماشین اگر بخواهد وارد شود ، قیمتش ۳برابر خواهد شد و معلوم نیست که تکلیف مشتری که تابستان ۹۶ اقدام به پیش خرید کرده چه می شود ؟؟؟؟اول تعهدات سال ۹۶ را در تحویل انجام دهند سپس اقدام به شرکت در شو و نمایشگاه و فعالیتهای محیط زیستی و بشر دوستانه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =