کد خبر: 222078
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
ماکسیما

با بالارفتن قیمت خودروهای وارداتی در بازار و نوسان قیمت داخلی‌ها برخی فروشندگان از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و خودروهای خود را غیرمنطقی و دور از انتظار قیمت‌گذاری می‌کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»، با بالارفتن قیمت خودروهای وارداتی در بازار و نوسان قیمت داخلی‌ها برخی فروشندگان از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و خودروهای خود را غیرمنطقی و دور از انتظار قیمت‌گذاری می‌کنند. به‌طوری‌که خودرو نیسان ماکسیما که در بازار به‌عنوان خودرو  مونتاژ داخلی شناخته می‌شود، توسط برخی از فروشندگان بیش از 200میلیون‌تومان قیمت‌گذاری شده یعنی خودرویی که 7سال از ساخت آن گذشته و متعلق به سال‌90 است، با 110هزارکیلومتر کارکرد حدود 220میلیون‌تومان قیمت‌گذاری شده است.  این خودرو در بازار نهایتا می‌تواند با قیمتی حدود 150میلیون‌تومان برای فروش گذاشته شود، قیمتی که حدود 67میلیون‌تومان گران‌تر از قیمت واقعی آن تعیین شده است. با این حال باید گفت که شاید برخی فروشندگان هنوز در خواب افزایش قیمت خودرو هستند و از منطقی‌شدن برخی قیمت‌ها مخصوصا در مورد خودروهای داخلی خبری ندارند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بنده خدا IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
    0 0
    در بازار ایران قیمت کدام محصول منطقی است؟ دلالان در سودای فروش هیوندای آزرا کرمان موتور با موتور 2400 با قیمت یک میلیارد بودند. الان هم قیمت آزرا 2018 کرمان موتور 740 میلیون است. آیا آزرای مونتاژی محصولی ایران است یا خارجی؟ به همین قیاس در باره آزرا نیز می توان چنین چیزی گفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =