کد خبر: 222096
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
تویوتا کرولا سدان ۲۰۲۰

انتظار می‌رود این خودرو قرابت فنی زیادی با هاچ‌بک جدید این شرکت داشته باشد اما صندوق‌عقب بزرگ آن کاملا با استقبال مشتریانی از سراسر دنیا روبه‌رو خواهد شد.

 به گزارش «اخبار خودرو»،  تویوتا به‌تازگی اقدام به معرفی کرولا هاچ‌بک جدید کرده است که اتفاقا ظاهر جذابی دارد؛ اما برادر سدان این خودرو همان مدلی است که در سال 2014 عرضه‌شد. همین امر ژاپنی‌ها را به فکر تولید نسل جدید انداخته است.

انتظار می‌رود این خودرو قرابت فنی زیادی با هاچ‌بک جدید این شرکت داشته باشد اما صندوق‌عقب بزرگ آن کاملا با استقبال مشتریانی از سراسر دنیا روبه‌رو خواهد شد. هرچند رقبایی همچون هونداسیویک و کیا سراتو جدیدتر هستند اما سدان کرولا همچنان فروش بالایی را تجربه می‌کند و درواقع یکی از پرفروش‌ترین‌های این برند است. تنها در ماه گذشته حدود 20هزار دستگاه از این خودرو روانه پارکینگ‌ مشتریان آمریکایی شده است. به‌این‌ترتیب کرولا سدان پشت سر برادر بزرگ‌تر یعنی با فروش بیش‌از 27 هزار دستگاهی در ماه پیش قرارگرفته است. حتی کراس‌اوور محبوب هایلندر و پیکاپ توندرا نیز نمی‌توانند به فروش کرولا سدان برسند و تنها راو 4 با فروش بیش‌از 37هزار دستگاه در ماه سپتامبر از این خودرو پیشی گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =