بازار خودرو

بازار خودروهای داخلی سرانجام پس از مدت‌ها رنگ ثبات قیمت را به خود دید.

  به گزارش «اخبار خودرو»، بازار خودروهای داخلی سرانجام پس از مدت‌ها رنگ ثبات قیمت را به خود دید. این درحالی است که پس از نوسان قیمت دلار طی چند هفته اخیر بازار خودروهای داخلی توانست به هر شکلی وضعیت خود را ثابت نگه دارد. این اتفاق در حالی رخ داده است که موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران تهران در گفت‌وگو با «دنیای‌خودرو» همچنان به توقف عرضه خودرو اشاره می‌کند و می‌گوید: «با توجه به این‌که به‌دلیل افزایش قیمت خودرو چند هفته‌ای است که خودروسازان عرضه محصولاتشان را متوقف کرده‌اند، خوشبختانه شرایط بازار به‌گونه‌ای رقم خورده است که ثبات نرخ دلار، قیمت اکثر خودروهای داخلی را از نوسان بازداشته یا تغییرات جزئی 500هزار تا یک‌میلیون‌تومانی را شاهد هستیم.»
در بازار روز گذشته خودروهای داخلی، پراید111 با کاهش 100هزارتومانی با قیمت 35میلیون و 400هزارتومان و خودرو دنا نیز با ثبات قیمت، 74میلیون‌تومان همانند یکی، دو روز گذشته دادوستد شد. همچنین پراید131 با کاهش قیمت 200هزارتومانی 32میلیون و 300هزارتومان و خودرو206 تیپ2 نسبت به روز قبل با 500 هزارتومان افزایش‌قیمت، 59میلیون‌تومان خریدوفروش شد. 
پژوپارس با قیمت 66میلیون‌تومان، تیبا صندوقدار با قیمت 38میلیون‌تومان و پژو207اتوماتیک نیز با قیمت 106میلیون‌تومان جزو خودروهایی بودند که بدون کوچک‌ترین تغییر، توانستند قیمت خود را حفظ کنند. البته ناگفته نماند که در این میان هنوز خودروهایی هستند که با افزایش قیمت، جو آرام بازار را برهم می‌زنند. به‌طوری‌که قیمت خودرو هایما S5 با افزایش 2میلیون‌تومانی روز گذشته به 164میلیون‌تومان رسید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غفاری IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
    2 0
    خودرویی که تحویل نشده بهمین خاطر قیمتش رو به افزایش میگذارند و روز از نو و روزی از نو .... و مردم خریدار پنجمین ماه تاخیر تحویل خودرویشان را جشن میگیرند انشااله سود تاخیر میدن .....
  • داود IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
    2 0
    مردم نباید بخرن تقصیر خودمونه اگه به این پیش فروش ها هجوم نیارن نخرن ببینم چجوری میخوان حقوق های کارمنداشونو بدن اونوقت التماس میکنن برای فروش فوری ماشین های بی کیفیت .چه باید گفت خود مردم مقصرند دیگه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =