کد خبر: 222136
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
دیترویت 2019

سرانجام زمان رسمی رونمایی از نسل جدید تویوتا سوپرا مشخص شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،بازوی آمریکایی این خودروساز ژاپنی در بیانیه‌ای خبری تأیید کرد خودروی اسپورت جدید این برند در نمایشگاه خودروی دیترویت 2019 رونمایی خواهد شد.

تویوتا پیش از این نمونه‌ی پیش‌تولیدی سوپرا با پوشش‌های استتاری بدنه را در برخی رویدادها به نمایش گذاشته بود که از جمله آن‌ها می‌توان به فستیوال سرعت گوودوود اشاره کرد. اوایل سال جاری و در نمایشگاه خودروی ژنو هم تویوتا کانسپت GR سوپرا ریسینگ را معرفی کرد.

تولید نسل جدید تویوتا سوپرا از نیمه اول سال آینده در تأسیسات مگنا اشتایر اتریش و به همراه ب ام و Z4 جدید آغاز خواهد شد. این دو خودرو از معماری و قوای محرکه‌ی مشترکی برخوردار هستند اما مقامات تویوتا گفته‌اند این دو خودرو فرایند توسعه و تنظیمات متفاوت و جداگانه‌ای داشته‌اند.

نسل جدید تویوتا سوپرا از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری خطی با توربوی توئین اسکرول استفاده خواهد کرد و قدرت حدود 340 اسب بخاری و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت کمتر از 5 ثانیه خواهد داشت. شاسی این خودرو دارای توازن وزنی فوق‌العاده‌ی 50/50 بوده و از ویژگی‌های آن می‌توان به دیفرانسیل لغزش محدود فعال و سیستم تعلیق تطبیقی اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =