کد خبر: 222179
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

مدیرعامل شرکت زامیاد از اختصاص ۱۰ درصد از ظرفیت طرح نوسازی ناوگان حمل‌ و نقل کشور به شرکت زامیاد در مدت سه سال خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»، محمد زارع‌پور اشکذری مدیرعامل شرکت زامیاد ضمن اعلام این خبر افزود: شرکت زامیاد تنها شرکت تولیدکننده خودروی تجاری کشور است که ۶۰۰ دستگاه مینی‌بوس در طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل به خود اختصاص داده و تا دی‌ماه امسال، روند تولید مینی‌بوس و اتوبوس در شرکت زامیاد نیز جاری‌ خواهد شد.

زارع‌پوراشکذری با اشاره به تغییر پروانه بهره‌برداری شرکت زامیاد بیان داشت: با پیگیری صورت گرفته، این شرکت مجوز تولید خودروی سواری را نیز اخذ کرده و به زودی اولین محصول سواری شرکت زامیاد رونمایی و خط تولید آن راه‌اندازی می شود.

وی در خصوص محصولات سال آینده شرکت زامیاد خاطرنشان کرد: در سال آینده محصولات جدیدی در کلاس وانت با موتورهای دیزل، دوگانه و تک سوز در خط تولید شرکت زامیاد قرار خواهد گرفت.

زارع‌پوراشکذری در ادامه با تأکید بر اجرای پروژه سالن رنگ شرکت زامیاد تصریح کرد: یک شرکت خودروساز، بدون دارا بودن سالن رنگ مجهز و به‌روز، توانایی استفاده از تمامی ظرفیت‌های تولید خود را ندارد؛ بدین منظور، طرح توجیه اقتصادی و فرآیند بازگشت سرمایه طرح سالن رنگ شرکت زامیاد به همراه مستندات فنی پروژه، تهیه و نهایی شده است و پیش‌بینی می‌شود با اجرای این پروژه ظرف مدت حداقل ۱۸ ماه، مبلغ سرمایه‌گذاری در این طرح از محل افزایش ظرفیت و به‌روزرسانی سالن رنگ شرکت زامیاد، به این مجموعه بازگردد.

وی در این باره افزود: اجرای این پروژه ۱۲ تا ۱۴ ماه به طول می‌انجامد و پس از بهره‌برداری، ظرفیت سالن رنگ شرکت زامیاد ۱۸ دستگاه در ساعت خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =