کد خبر: 222213
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲

پلیس راه نیروی انتظامی با اعلام محدودیت های ترافیکی تعطیلی رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) با روزهای پایانی هفته در محورهای مواصلاتی اصلی مازندران منتهی به تهران ، اعلام کرد که محور کندوان در روز سه شنبه 15 و جمعه 18 آبان ماه جاری یک طرفه می شود .

به گزارش «اخبار خودرو»،اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 فردا سه شنبه آغاز می شود و تا 6 بامداد روز شنبه 19آبان ادامه خواهد داشت.

در این مدت تردد تمامی موتور سیکلت ها به استثنای موتور سیکلت های انتظامی و امدادی از محورهای کرج - چالوس ، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

 محور کندوان

- تردد انواع وسایل نقلیه از محور کندوان از ساعت 13 روز سه شنبه 15آبان به خاطر تعطیلی رحلت حضرت رسول اکرم (ص) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

- همچنین از ساعت 14 روز جمعه 18 آبان تردد انواع وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

علاوه بر این بر اساس اعلام پلیس راهور ، تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس (کندوان ) و بالعکس کماکان ممنوع است .

محور هراز

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 18 آبان از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 15 تا 24 همان روز با اعلام مأمورین پلیس راه در محل ، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد شد .

- تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز سه شنبه 15 آبان و از ساعت 6 تا 24 روزهای چهار شنبه ، پنجشنبه و جمعه 16 تا 18 آبان از محور هراز ممنوع است .

- لازم به ذکر است که تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است و رانندگان تریلر باید از از مسیر محور فیروزکوه تردد نمایند .

 محور فیروزکوه

- تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه این هفته و همچنین 8 تا 24 روز جمعه 17 آبان از تهران به سمت قائمشهر و بالعکس ، ممنوع است .

همچنین مسافران و کسانی که قصد تردد از محورهای استان مازندران را دارند می توانند با تماس با مرکز مدیریت راههای کشور به شماره 141 ، اطلاعات لازم را کسب نمایند .

فرمانده پلیس راه مازندران هم به خبرنگار ایرنا گفت: به دلیل پیش بینی شرایط جوی نامساعد برای تعطیلات پایانی هفته، به همره داشتن وسائیل زمستانی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم و مقداری غذا در خودرو برای تردد از محورهای کوهستانی الزامی است. 

سرهنگ علیرضا قدمی همچنین با اشاره به پیش بینی ترافیک سنگین در جاده های استان از رانندگان خواست تا پیش از سفر از سلامت خودرو و پر بودن باک سوخت ان مطمئن شوند. 

وی همچنین تاکید کرد: رانندگانی که در جاده های استان اقدام به تخلفات حادثه خیز نمایند، در کنار جریمه نقدی، تا 72 ساعت نیز وسائل نقلیه آنان توقیف می شود. 

 پایان هفته بارانی در مازندران

هواشناسی استان مازندران هم برای روزهای پایانی هفته ورود سامانه بارشی ، افزایش ابر و بارش های پراکنده و همچنین بارش برف در ارتفاعات را پیش بینی کرده است.

همچنین در این روزهای پایانی هفته با توجه به کاهش محسوس دما ، احتمال یخ زدگی سطح محور های کوهستانی استان دور از انتظار نخواهد بود .

در حال حاضر گلوگاه با 18 درجه خنک ترین نقطه استان و بلده نور ، سیاه بیشه و آلاشت با 9 درجه سانتیگراد سرد ترین نقطه مازندران است و پیش بینی می شود که در روزهای آینده دمای هوا در مناطق کوهستانی به زیر صفر نیز برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =