کد خبر: 222247
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

 مدیران هیوندای و کیا معتقدند عرضه‌ کراس‌اوورهای جدید به افزایش فروش این دو برند کمک خواهد کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،مدیران عامل دو شرکت هیوندای و کیا در مصاحبه با اتوموتیونیوز اعلام کرده‌اند به لطف معرفی کراس‌اوورهای جدید سوددهی آن‌ها رشد خواهد کرد. 
این امر با افزایش فروش مناسب هیوندای و کیا در بازار آمریکا اتفاق خواهد افتاد. بنا به گفته‌ مدیر اجرایی هیوندای، رشد بازار شاسی‌بلندها حداقل در 5‌سال آینده ادامه خواهد یافت و سبد محصولات این برند نیز با این افزایش تقاضا هماهنگ خواهد بود. وون هی لی می‌گوید: «استراتژی ما عرضه‌ شاسی‌بلندهای بیشتر است.  ما سبد محصولات کاملی خواهیم داشت. 
ما به دنبال افزایش تطبیق‌پذیری خود با شرایط هستیم. زمانی‌که بازار شاسی‌بلندها رشد می‌کند نیز قادر خواهیم بود با این افزایش تقاضا هماهنگ شویم». هیوندای فعلا سه کراس‌اوور کنا، توسان و سانتافه را در بازار آمریکا عرضه می‌کند. این سه خودرو 45درصد فروش هیوندای در این کشور را تشکیل می‌دهند. 
کیا نیز به‌طور مشابه خودروهای نیرو، سدونا، سورنتو و اسپورتیج را عرضه می‌کند که سهم این خودروها از فروش کیا در آمریکا برابر با 41‌درصد است. هر دو رقم به‌خوبی نشان‌دهنده‌ حرکت صحیح هیوندای و کیا در بازاری است که 69درصد فروش خودروهای سبک آن را شاسی‌بلندها تشکیل می‌دهند. 
هیوندای می‌خواهد سهم فروش خودروهای کاربردی خود را تا 60‌درصد برساند اما رسیدن به این هدف 3‌سال طول می‌کشد. به‌طور مشابه کیا هم می‌خواهد کراس‌اوورهای بیشتری را بفروشد. 
اولین کراس‌اوور جدید کیا شاسی‌بلند سه‌ردیفه تلورید خواهد بود. پس‌ازآن شاهد تولید کراس‌اوور کامپکت جدیدی در نیمه‌دوم سال خواهیم بود. در آینده حتی احتمال تولید پیکاپ‌های کوچک توسط کیا نیز وجود دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =