تا امروز حدود ١٣٠٠ خودرو سری هفت نسل جدید از خدمات گارانتی پرشیاخودرو  استفاده می‌کنند. درواقع اکثریت مطلق  خودروهای سری هفت واردشده به کشور از گارانتی پنج یادو ساله این شرکت بهره می‌برند .

به گزارش «اخبار خودرو»، روابط‌عمومی پرشیاخودرو:  هفته  گذشته در شماره ٨٥١ روزنامه «دنیای‌خودرو» مورخ ١٤آبان‌ماه مطلبی درخصوص اولین تعمیر موتور بی‌ام‌دبلیو٧٣٠ در ایران چاپ شده بود، پرشیا‌خودرو به‌عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش خودروهای بی‌ام‌دبلیو در ایران نکاتی چند را در‌خصوص مطلب منتشر‌شده به استحضار می‌رساند.تا امروز حدود ١٣٠٠ خودرو سری هفت نسل جدید از خدمات گارانتی پرشیاخودرو  استفاده می‌کنند. درواقع اکثریت مطلق  خودروهای سری هفت واردشده به کشور از گارانتی پنج یا‌دو ساله این شرکت بهره می‌برند . در مطلب روزنامه «دنیای‌خودرو» اشاره شده بود نخستین تعمیر موتور بی‌ام‌دبلیو٧٣٠ در یک تعمیرگاه متفرقه و خارج از مجموعه پرشیاخودرو صورت پذیرفته است! این درحالی است که پرشیاخودرو  به‌عنوان عرضه‌کننده خودروهای بی‌ام‌دبلیو در ایران قبل از عرضه هر مدل جدید، اقدام به آموزش پرسنل خدمات پس‌از‌فروش خود درخصوص نکات و مسائل‌فنی مربوط به آن خودرو ازطریق اعزام نیروها به دوره‌های آموزشی رسمی بی‌ام‌دبلیو در منطقه خاورمیانه می‌کند. درخصوص بی‌ام‌دبلیو٧٣٠ نیز این آموزش‌ها در سال ٢٠١٦ صورت پذیرفته و نخستین تعمیر اساسی موتور بی‌ام‌دبلیو٧٣٠ در سال ٢٠١٧ در محل تعمیرگاه مرکزی پرشیاخودرو در کیلومتر٥ جاده‌مخصوص انجام شده و تا امروز موتور چند دستگاه بی‌ام‌دبلیو٧٣٠ در این شرکت تعمیر اساسی شده است . همچنین موتور B48 این خودرو از لحاظ فنی با موتور خودروهای ٥٣٠ ، ٣٣٠ تفاوتی ندارد و با احتساب تعمیر موتور خودروهایی که از موتور B48 استفاده می‌کنند تا امروز چند دستگاه خودرو بی‌ام‌دبلیو با این نوع موتور در شرکت پرشیاخودرو  و شبکه خدمات پس از فروش آن تعمیر اساسی شده‌اند. لازم به ذکر است مشتریان بی‌ام‌دبلیو برای محافظت از خودرو خود می‌توانند با خرید بسته‌های گارانتی این شرکت، میزان گارانتی خودرو خود را از یک تا سه سال افزایش دهند.
توضیح روزنامه «دنیای خودرو»
ضمن تشکر از شرکت محترم پرشیا خودرو، صفحه «آقای مکانیک» به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین صفحات ‌ از ابتدای انتشار خود بر دو مهم توجه داشته است.  در تمامی شماره‌های منتشر شده بارها و بارها تاکید کارشناسان فنی روزنامه بر این بوده است که در صورت بروز هرگونه مشکلی برای خودروها باید به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند که این امر در صفحاتی مانند صفحه 12 روزنامه کاملا مشهود است. نکته دوم، صفحه «آقای مکانیک» درباره تعمیرگاه‌های سطح شهر بوده و هدف از انتشار این صفحه، اقدامات صورت گرفته در این مکان‌هاست تا برای دانشجویان رشته‌های فنی، به‌عنوان تجربه عملی قابل بهره‌برداری باشد.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =