کد خبر: 222285
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

میتسوبیشی اعلام کرده پلاگین-هیبریدی‌ها ضروری‌ترین فناوری برای هماهنگ شدن با استانداردهای مربوط به انتشار کربن‌دی‌اکسید هستند و نسل بعدی اوتلندر پلاگین‌-هیبرید می‌تواند در حالت تمام برقی بیش‌از ۱۰۰کیلومتر را با شارژ کامل برود.

به گزارش «اخبار خودرو»، اوتلندر PHEV هم‌اکنون پرفروش‌ترین خودرو با این تکنولوژی در بسیاری از کشورها است و باتوجه‌به هرچه سخت‌ترشدن قوانین راجع به محدودیت در انتشار گازهای گلخانه‌ای، بسیاری از خودروسازان استفاده از نیروی برق را چاره ادامه تولید می‌دانند. این در حالی است که وینست کوبه، مدیر استراتژی میتسوبیشی می‌گوید باتوجه‌به محدودیت‌های خودروهای تمام برقی، پیشرانه پلاگین‌-هیبرید تمام موارد لازم برای ادامه حیات را پوشش می‌دهد. کوبه گفته است: «پتانسیل فعلی پیمایش خودروهای تمام‌برقی، باعث شده که در بسیاری از کشورها نتوان از آن‌ها به‌عنوان گزینه واقعی جایگزین خودروهای بنزینی نام برد.» البته او اشاره کرد که در آینده خودروهای تمام برقی نیز به محصولات میتسوبیشی اضافه خواهند شد، اما اوتلندر PHEV در حال حاضر می‌تواند بدون استفاده از بنزین تا ۵۰کیلومتر را بپیماید و ما در نسل بعدی این توان را به ۸۰ تا ۱۰۰کیلومتر خواهیم رساند که برای بیشتر مردم کافی به نظر می‌رسد و می‌تواند به‌صورت اطمینان‌بخشی استفاده از خودروهای برقی را امکان‌پذیر کند. کوبه تاکید کرد که میتسوبیشی در آینده، خودرو برقی با توان پیمایش سفارشی تولید نخواهد کرد، بلکه برنامه آن‌ها تولید خودروهای تمام برقی با ظرفیت باتری بالا، هیبریدها و 
PHEVهایی خواهد بود که براساس مدل‌های آتی آن‌ها ساخته خواهد شد. او همچنین به این نکته اشاره کرد که نسخه پلاگین-هیبرید از نسل جاری وانت L200 به‌زودی به بازار عرضه می‌شود که فناوری استفاده‌شده در آن، از هزینه‌های بالای استفاده از خودروهای تجاری کاسته است، اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی باتری در سال‌های آینده، مطمئنا آن‌ها مدل‌های بیشتری را مجهز به موتوربرقی مجزا خواهند کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =