کد خبر: 222292
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ از امروز فعالیت خود را در شهرکرد و آمل آغاز کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، با اضافه شدن شهرکرد به عنوان اولین شهر اسنپی در استان چهارمحال و بختیاری، تعداد استان‌های فعال اسنپ به عدد ۲۶ رسید. همزمان با آمل این سامانه در شهرهای محمودآباد، ایزدشهر و کیاکلا نیز فعال شده است. به گزارش روابط عمومی اسنپ، اکنون اسنپ در ۶۹ شهر بزرگ و کوچک ایران به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

به رسم همیشگی اسنپ برای اولین تردد شهروندان شهرهای آمل، محمودآباد، ایزدشهر، کیاکلا و شهرکرد کد سفر رایگانی در نظر گرفته شده است. برای استفاده از سفر رایگان در شهرهای آمل، محمودآباد، ایزدشهر، کیاکلا و شهر کرد می‌توانید کد Salam-SA را در بخش «کد تخفیف» اپلیکیشن اسنپ خود وارد کنید و یک سفر رایگان هدیه بگیرید. این کد تا تاریخ ۲۰ آذر اعتبار دارد.

از آغاز به کار سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ ۴ سال می‌گذرد و این سامانه تلاش دارد تا با گسترش فعالیت خود در شهرهای مختلف ایران حمل و نقل را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کند. پیش از این تاکسی اینترنتی اسنپ در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گیلان، لرستان، مازندران مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد خدمات خود را به مردم ارائه کرده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =