گروه سايپا

گروه خودروسازی سایپا با هدف ارائه توانمندی های خود در حوزه تولید قطعات و داخلی سازی بر محور اقتصاد مقاومتی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران حضور خواهد یافت.

به گزارش «اخبار خودرو»، در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران که با حضور قطعه سازان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد، گروه خودروسازی سایپا با شرکت های سازه گستر و 25 شرکت قطعه ساز زیر مجموعه، مگاموتور و 27 شرکت قطعه ساز زیر مجموعه، سایپا یدک، فنرسازی زر، رینگ سایپا، خدمات فنی رنا، ایندامین، پلاسکوکار، رادیاتور ایران، سایپا شیشه، سایپا آذین، قالب های بزرگ صنعتی و ‌سایپا پرس حضور دارد.

در این نمایشگاه که ویترینی از توانمندی شرکت های گروه خودروسازی سایپا در حوزه قطعات و زنجیره تامین خودرو است، شرکت های گروه علاوه بر عرضه محصولات خود، در راستای توسعه بازارها به صورت مستقیم و بی واسطه با سایر شرکت های تولید کننده خودرو و مشتریان به مذاکره خواهند پرداخت.

گفتنی است در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران، سایپا در طبقات همکف و اول سالن میلاد از 21 تا 24 آبان و از ساعت 9 الی 17 به مدت 4 روز پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان حوزه صنعت خودرو است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =