سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو درحالی کار خود را از بیست و یکم آبان ماه آغاز می کند که شرکت ساپکو همراه با 102 سازنده زنجیره تامین ایران خودرو با رویکردی جدید در نمایش قطعات، به این نمایشگاه می‌رود.

به گزارش «اخبار خودرو»، در این نمایشگاه که با حضور بیش از 510 شرکت داخلی و 183 شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی، هند، لهستان، ایتالیا، فرانسه و یونان در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود، ساپکو در فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع در سالن‌های 40، 41 و 44 (خلیج فارس) به نمایش تازه‌های صنعت قطعه‌سازی کشور می‌پردازد.

ساختار هفت سطحی شکست محصول با نمایش بخش‌های اصلی خودرو (مگاماژول ها)، سیستم‌های خودرو (ماژول ها) و زیر سیستم‌ها از رویکردهای اصلی ساپکو در نمایشگاه سیزدهم است.

این ساختار زمینه دست‌یابی صنعت خودرو به سازندگان با خدمات کامل (FSS) که قادر به پوشش فرآیند طراحی تا تولید قطعات باشند را فراهم و قطعه سازان داخلی را آماده حضوری قدرتمند در بازارهای جهانی می‌کند.

در همین راستا، نمایش مجازی قطعات بخش‌های اصلی خودرو (مگاماژول) تا سطح سیستم، نمایش اینفوگرافی قطعات هر بخش اصلی تا سطح سیستم‌های خودرو (ماژول) و نمایش ترند تکنولوژی هر بخش اصلی خودرو (مگاماژول) در وضعیت حال و پیش‌بینی آینده آن از برنامه‌های ساپکو در این نمایشگاه چهار روزه خواهد بود.

اقدامات انجام شده در خصوص مولفه‌های اقتصاد مقاومتی، معرفی طرح جامع ارزیابی سازندگان، مزیت رقابتی و توانمندی‌های نمونه‌سازی سریع و آنالیز قیمت تحت وب از دیگر برنامه‌هایی است که ساپکو در تلاش برای آشناسازی بازدیدکنندگان نمایشگاه با این شرکت دنبال می کند.

معرفی سیستم‌بندی خودرو (ماژولاریتی) از زبان مدیران این شرکت در نشریه صنعت خودرو و ارایه کارگاه‌های آموزشی در معرفی این رویکرد جدید در حوزه‌های مختلف ساخت و کیفیت از دیگر اقدامات در راستای اطلاع‌رسانی به مخاطبان نمایشگاه است.

این نمایشگاه از 21 تا 24 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 پذیرای علاقه‌مندان به صنعت قطعه‌سازی کشور خواهد بود.    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =