شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو که از روز 21 تا 24 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، شرایط فروش ویژه ای را برای مشتریان به اجرا می گذارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،  شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) علاوه بر نمایندگی اقلام آپشن تمامی محصولات، نمایندگی انحصاری نصب اقلام آپشن محصولات ایکاپ را نیز دارا بوده و با همکاری شرکت ایساکو و معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو توانسته تحویل و ارایه خدمات پس از فروش محصول 2008 را برعهده بگیرد.

همچنین شرکت آپکو تا مردادماه سال جاری بیش از دوهزار دستگاه محصول سفارشی و آپشنال را به کشورهای همسایه صادر کرده است که با بهبود فضای بین المللی این روند ادامه خواهد یافت. درحال حاضر با همکاری معاونت صادرات ایران خودرو، امکان نصب آپشن بر روی محصولات ایران خودرو آذربایجان به سفارش و خواست مشتریان فراهم شده است.

این شرکت پس از ارزیابی و شناسایی نقاط قابل بهبود و همچنین نیازسنجی از مشتریان در صدد است، تنوع اقلام آپشن مورد نیاز مشتریان را افزایش داده و رضایت آنان را بیش از پیش فراهم آورد.

 شرکت آپکو به منظور صیانت از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و نصب قطعات استاندارد و اصلی به منظور جلوگیری از وارد آمدن آسیب به خودروها، مشتریان را به بهره مندی از اقلام آپشنال خود با کیفیت و قیمت رقابتی دعوت می کند. نمایندگی های مجاز آپکو در کنار نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو در شهرهای کلان امکان دسترسی بهتر و راحت تری را برای مشتریان اقلام آپشن در سراسر کشور فراهم کرده است.

درحال حاضر برخی اقلام آپشن به سفارش مشتریان در زمان نام نویسی و قبل از تحویل خودرو به مشتری بر روی آن نصب می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =