کد خبر: 222314
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
هیوندای ولوستر N نسخه TCR

هیوندای ولوستر N TCR در 85‌درصد از بخش‌ها با خودرو i30 N TCR مشترک بوده که مهم‌ترین آن‌ها موتور 2لیتری با 350‌اسب‌بخار قدرت است.

به گزارش «اخبار خودرو»،  کمپانی هیوندای چندی پیش با خودرو i30 N TCR در مسابقات جهانی پیرلی 2018 شرکت کرده بود،  به‌تازگی اعلام کرد با همان تیم اما با یک خودرو متفاوت یعنی ولوستر N TCR در مسابقات میشلن پایلوت IMSA 2019 شرکت خواهد کرد.

هیوندای ولوستر N TCR در 85‌درصد از بخش‌ها با خودرو i30 N TCR مشترک بوده که مهم‌ترین آن‌ها موتور 2لیتری با 350‌اسب‌بخار قدرت است. این خودرو توسط تیم موتور اسپرت هیوندای طراحی و ساخته شده که پیش‌از این هم طراحی و توسعه i30 N TCR را برعهده داشته است. هر دو خودرو i30 N TCR  و ولوستر N TCR در مسابقات سری TCR حضور پیدا می‌کنند اما تیم‌های مستقل استفاده از ولوستر N TCR را ترجیح می‌دهند. برخلاف ولوسترN، نسخه TCR از یک موتور 2لیتری توربو تزریق مستقیم استفاده می‌کند که می‌تواند 350‌اسب‌بخار قدرت و 450‌نیوتون‌متر گشتاور تولید کند. علاوه‌بر پیشرانه‌ توانمند، ولوستر N TCR دارای پانل‌های بدنه‌ کامپوزیتی، رول‌کیج فولادی و سیستم تعلیق متمرکز روی پیست با دامپرهای قابل‌تنظیم است. 
از دیگر ویژگی‌های شاخص این خودرو می‌توان از رینگ‌های مسابقه‌ای سبک‌وزن، صندلی‌های خاص و سیستم ترمز کارا با دیسک‌های 15اینچی در جلو و کالیپرهای برمبو نام برد. قیمت هیوندای ولوستر N TCR حدود 155هزاردلار آمریکا اعلام شده است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =