کد خبر: 222403
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
استیشن فورد کااوربن

اگرچه S60 کراس کانتری در بحث فروش بسیار خوب عمل‌نکرده اما به‌نظر می‌رسد فورد این رویه را دوست دارد. این موضوع با معرفی مفهومی کا اوربن واریور در نمایشگاه سائوپائولو برزیل کاملا واضح است.

به گزارش «اخبار خودرو»، آئودی و ولوو به محبوبیت استیشن‌های الهام‌گرفته از کراس‌اوورها کمک کرده‌اند و همین عملکرد باعث شده برخی خودروسازان دیگر به این دسته بپیوندند.

ولوو این ایده را بسیار دوست داشته و اقدام به معرفی خودرو S60 کراس کانتری کرده است. این خودرو در سال 2015 و در نمایشگاه دیترویت معرفی شد و از ویژگی‌های آفرود همچون پوشش‌های پلاستیکی اطراف بدنه، فلاپ‌های نقره‌ای و 65میلی‌متر ارتفاع بیشتر از سطح زمین سود می‌برد. اگرچه S60 کراس کانتری در بحث فروش بسیار خوب عمل‌نکرده اما به‌نظر می‌رسد فورد این رویه را دوست دارد. این موضوع با معرفی مفهومی کا اوربن واریور در نمایشگاه سائوپائولو برزیل کاملا واضح است. این مفهومی که شبیه یک دروغ سیزده بسیار بد به‌نظر می‌رسد از تجهیزات منعطفی سود می‌برد. خودرو موردبحث دارای پوشش‌های پلاستیکی اطراف بدنه و فلاپ‌های نقره‌ای است. طراحان فورد همچنین آینه‌های جانبی با پوشش خاکستری، چراغ‌های جلوی تیره و رینگ‌های 15اینچی آلیاژی را برای کا اوربن واریور تدارک دیده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =