کد خبر: 222426
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

سومین راند از ۸ راند مسابقات کارتینگ روتکس مکس امارات‌متحده‌عربی روز گذشته در پیست بین‌المللی الفورسان ابوظبی برگزار شد که در آن دو راننده ایرانی جوان و جویای‌نام شرکت داشتند.

 به گزارش «اخبار خودرو»،   به‌طور قطع حضور رانندگان ایرانی در مسابقات بین‌المللی برای ما افتخاربرانگیز است و اگر یکی از رانندگان ایرانی روی سکو برود، اتفاق خوشایندی خواهد بود. سومین راند از ۸ راند مسابقات کارتینگ روتکس مکس امارات‌متحده‌عربی روز گذشته در پیست بین‌المللی الفورسان ابوظبی برگزار شد که در آن دو راننده ایرانی جوان و جویای‌نام شرکت داشتند. مهربد شاملی به‌عنوان برترین مقام‌آور ایرانی در کلاس کارتینگ روتکس مکس و طاها رضا به‌عنوان همراه او دو راننده‌ ایرانی نماینده کشورمان در این مسابقه بودند و مهربد شاملی موفق به کسب جایگاه سوم این مسابقه شد. 
این در حالی بود که شاملی در زمانگیری هیت یک مسابقه به مشکل فنی برخورد و از آخر مسابقه را شروع کرد و در‌نهایت به‌عنوان نفر دوم هیت یک مسابقه را به اتمام رساند. 
در مسابقه نهایی نیز شاملی توانست خوش بدرخشد و در‌نهایت جایگاه سوم را کسب کرد. امیدواریم پیروزی‌های رانندگان ایرانی در مسابقات بین‌المللی ادامه‌دار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =