بارز

بارز در حالی موفق به دریافت استاندارد E-MARK شد که پیش از این موفق شده بود از پس آزمون‌های دقیق و سختگیرانه مرکز آزمون تایر در آلمان و فرانسه برآید و درنهایت تاییدیه استفاده از تایرهای خود را برای پژو 301 و گروه رنو نیسان دریافت کند.

 به گزارش «اخبار خودرو»،  گروه صنعتی بارز به‌عنوان اولین دریافت‌کننده استانداردهای سختگیرانه اروپا موفق به دریافت مجوز فروش محصولات خود به کارخانه‌های رنو و پژو در سراسر دنیا شد. بارز در حالی موفق به دریافت استاندارد E-MARK شد که پیش از این موفق شده بود از پس آزمون‌های دقیق و سختگیرانه مرکز آزمون تایر در آلمان و فرانسه برآید و درنهایت تاییدیه استفاده از تایرهای خود را برای پژو 301 و گروه رنو نیسان دریافت کند. دکتر پرویز اخوان، مدیرعامل گروه صنعتی بارز با تاکید بر اینکه بر اساس این استانداردها سه ویژگی تایرهای بارز در زمینه ترمزگیری در زمین خیس، ‌مقاومت غلتشی و صدا مورد تایید موسسات استاندارد اروپایی قرار گرفته است، گفت: علاوه‌بر نفس ارتقای کیفی سیستم مدیریت کیفیت و قرار گرفتن در پنل تامین‌کنندگان جهانی رنو، قرار شد این گروه تامین‌کننده اصلی (OE) با سایر سایت‌های تولید خودروهای رنو-‌نیسان همکاری داشته باشد. 
بر این اساس تایرهای گروه صنعتی بارز می‌توانند در سایت‌های تولید رنو- نیسان در سراسر جهان و همچنین کارخانه‌های تولید پژو روی محصولات این کمپانی‌ها نصب شوند. بدین‌ترتیب بارز به‌عنوان اولین تامین‌کننده اصلی لاستیک خودرو برای کمپانی‌های بزرگ خودروسازی دنیا، شناخته و معرفی شده است. مدیر عامل گروه صنعتی بارز از ورود فناوری بازیافت تایرهای مستهلک به ایران خبر داد. اخوان درباره تفاهم‌نامه همکاری بین گروه صنعتی بارز و اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه که چندی پیش در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست منعقد شد نیز به «دنیای‌خودرو» گفت: این تفاهم‌نامه همکاری منتهی به توسعه همکاری‌ها در مولفه‌های زیست‌محیطی با اتحادیه اروپایی شد تا به این گروه صنعتی در بازیافت تایر کمک شود. اگرچه در حال حاضر تایرهای مستهلک به معضلی برای محیط‌زیست کشورها ازجمله ایران تبدیل شده،‌ گروه صنعتی بارز درصدد است با در اختیار گرفتن فناوری بازیافت این تایرها کمک بزرگی به محیط‌زیست کشور کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =