کد خبر: 222451
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

به‌گفته مدیر هماهنگی گروه صنعتی رازی،‌ محصولات گلدستون بدون هیچ مشکلی در بازار عرضه خواهند شد

  بازار شایعات این بار یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید تایر در کشور را به تعطیلی کشاند! درحالی‌که آرتاویل‌تایر به‌دلیل برخی مشکلات در تامین مواد‌اولیه اقدام به تعطیلی موقت خط تولید خود به مدت 7روز کرده بود، اما برخی شایعه‌سازان از تعطیلی این واحد صنعتی خبر دادند. خبری که خیلی زود شایعه بودن آن مشخص شد و محمد‌رضا گنجی، مدیر هماهنگی گروه صنعتی رازی در گفت‌وگو با «دنیای‌خودرو» ضمن رد این خبر گفت: آرتاویل‌تایر با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و تعطیلی چند‌روزه اخیر به‌دلیل نرسیدن مواد‌اولیه بوده است.

وی همچنین با اشاره به نهایی شدن مراحل تجهیز و توسعه خط‌تولید تایرهای رادیال باری-اتوبوسی در این شرکت گفت: در‌حال‌حاضر این خط‌تولید 90درصد نهایی شده است و مراحل پایانی نصب ماشین‌های پخت تایر را توسط کارشناسان خارجی پشت‌سر می‌گذارد.

گنجی زمان افتتاح بخش باری-اتوبوسی آرتاویل‌تایر را دهه مبارک فجر امسال اعلام کرد و گفت: هم‌زمان با افتتاح این خط‌تولید،‌400نفر نیروی کار جوان و آموزش‌دیده در این شرکت مشغول به‌کار خواهندشد.

به‌گفته مدیر هماهنگی گروه صنعتی رازی،‌ محصولات گلدستون بدون هیچ مشکلی در بازار عرضه خواهند شد و پرسنل این کارخانه بدون‌توجه به شایعه‌سازی‌ها توسط برخی رسانه‌ها به تولید و توزیع تایر مورد‌نیاز کشور در بخش رادیال سواری ادامه خواهند داد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =